Spamtråd M+S

Jag hatar att sitta o vänta på folk! :6surkart Det är väl inte så svårt, ring eller skicka ett jävla mess så man vet om det är 1 eller 3 timmar tills personen kommer eller om den inte kommer alls :huvet :huvet :huvet :gråta

Men... lite längre tid behöver jag på mig! Du får ju tänka på min feminina sida :D

En inbjudan börjar alltid med ett välkommen, följt av tid och plats.... :pannkyss

:yoparty Marcus Berg gör 2-0 för blåvitt mot örebro på straff!

ETT LAG I GÖTET!"

Pinky... Jag är van! Så länge dom inte kastar saker efter mig så är det ok :tummenupp

Haha, ja det där med tjejor är en underlig balansgång mellan himmel och helvete :gnissla.

Jag har för övrigt gjort dagens hjälteinsats och kommit på en snattare som försökte plocka på sig en tidning från jobbet.

Skällde ut honom samt avslutade det hela med några feta roundkicks alá Bruce Lee samt några stenhårda slag i magen på den jäveln :mad:.

Haha, ja det där med tjejor är en underlig balansgång mellan himmel och helvete :gnissla.

Jag har för övrigt gjort dagens hjälteinsats och kommit på en snattare som försökte plocka på sig en tidning från jobbet.

Skällde ut honom samt avslutade det hela med några feta roundkicks alá Bruce Lee samt några stenhårda slag i magen på den jäveln :mad:.

Word!

Asså, var det en liten 12 åring som försökte att komma över en fibban?

Jag är så jävla förbannad nu! Hojhelvetet välte på stödet ikväll, min mille som jag haft i fyra veckor och som innan dess inte hade en repa, inte en fläck på sig, gick i backen eftersom stödet sjönk genom asfalten. Aaaaargh! Jag hatar allt och alla. Tack för mig, nu går jag på ölen. :mad:

Jag är så jävla förbannad nu! Hojhelvetet välte på stödet ikväll, min mille som jag haft i fyra veckor och som innan dess inte hade en repa, inte en fläck på sig, gick i backen eftersom stödet sjönk genom asfalten. Aaaaargh! Jag hatar allt och alla. Tack för mig, nu går jag på ölen. :mad:

ja för fan.. ut o sup me oss :D

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...