Nordic Stunt Riding Championship 2007

• Thread starter Thread starter PB
  • Start date Start date
Vore skoj med lite fler grenar. Typ team event, flest antal cirklar på 1 min, last man standing...osv osv.

låter najs, överväger att anmäla mig till scooterklassen men undrar vilka som ska köra innan :P

Kommer någon av dom stora kanonerna ?

Arto Nykvist
Matti Tepsa
"Vilde Sune" från Vilhelmina

:yoparty

Last edited:
Jag sätter mitt kort på Cool_Jocke från stuntindustry som vann förra året... han är i en klass för sig på sin nya 600RR-07a!!! Jag lovar! Totaly sick!

Last edited:
Jag sätter mitt kort på Cool_Jocke från stuntindustry som vann förra året... han är i en klass för sig på sin nya 600RR-07a!!! Jag lovar! Totaly sick!

håller med :D men ska inte du va med då tommy :tummenupp ??? jag och brorsan funderar på anmäla oss men vi ska ju köra på cityfesten fredag , lördag så ja vet inte om vi hinner!!!

håller med :D men ska inte du va med då tommy :tummenupp ??? jag och brorsan funderar på anmäla oss men vi ska ju köra på cityfesten fredag , lördag så ja vet inte om vi hinner!!!

Jo jag ska köra,, kommer bli kul som f*n.. hoppas det kommer många å kör. Klart ni ska komma,, tävlingen är väl på söndag tror jag.

Last edited:
LÄNGTAR ! :yoparty

Det kommer bli mycket bättre än förra året. Inte för att det var dåligt då, utan för att det mesta kommer vara bättre inte minst kvalitén på er stuntare:yoparty

Jag har beställd bra väder tar och med vårt lilla Bombertält inklusive bra humör till alla:tummenupp

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026