Ny gaddning

Min nya...sitter på revbenen, vänster sida...

"If you don´t live for something you´ll die for nothing"

Bifogat

• revben.jpg
    revben.jpg
    46.1 KB · Visningar: 481
Ser bra ut det där Emmi! :tummenupp

Jag tycker det vart lite svårt å se vad som stog med tanke på alla krussiduller runt om. Men det kan ha å göra med kortet de också.

Vem gjorde den?

Jens_E: Yes, jag vill inte att det ska vara lättläst. Om man anstränger sig ska man kunna se vad det står men inte vid första anblick. Det var Greg på Fischer Tattoo Studio i Tidaholm som gjorde den, en polsk duktig kille.

vwmartin: Yes, texten är tagen från deras låt Live for this.

Bepanten. Tveklöst bättre än Helosan och allt annat folk kör med. Kör med det och kommer aldrig byta.

Instämmer, den är mycket bra :tummenupp

. Det var Greg på Fischer Tattoo Studio i Tidaholm som gjorde den, en polsk duktig kille.

Har han någon hemsida?. Vad gick det på? Vill låta göra min tredje av samma som gjorde min senaste men är osäker på när han kommer tillbaka till sverige så ha en i reserv är alltid bra

Last edited:
Coolt :tummenupp men aj vad det måste gjort ont?? Snyggt var det iallafall :)

Tackar!
Nej, jag tyckte inte det gjorde så ont, mest obehagligt för hela revbenen skakade... Fast jag har inte tyckte någon av mina tatueringar har gjort direkt ont.

2fast4hjo: maxgreg@wp.eu är hans mailadress och 0704-066822 är hans nummer (pratar bara engelska). Han har ingen hemsida.
Jag betalade 1500 kr och det tog ca 1,5-2 timmar.

Den där var snygg. Något liknande som jag ska köra men jag ska ha med färg också. Ska sätta igång med konturer den 16'nde som det lät, börjar bli pirrig redan nu ;)

Tack tack. Ska du ha flera färger eller bara rött i flammorna?

Tack tack. Ska du ha flera färger eller bara rött i flammorna?

Ja, det blir mer färg än bara i flammorna, vet dock inte riktigt vilken färg som draken ska ha, blå-ish eller nått. Också ska jag ju ha koi och blommor och tjofräs ;). Ska bli kul att se när han börjat rita nu i veckan och se vad det blir.

Var och fixade vänsterarmen den tionde juli. Tyvärr har jag bara mobilkameran :huvet Före och efterbilder följer.

Lite biomech inspirerat och jag är kanonnöjd med resultatet :tummenupp

Last edited:
vad kör ni med för salva förresten? jag blev rekommenderad Repair, och hittade bara en på apoteket, Locobase, rätt?

helosan är väl den billigaste som funkar provat specialsalvorna dom säljer också men återgått till helosan . erik på buzzstop 28 som gaddat båda armarna o överkroppen tipsade om att låta inplastningen sitta över natten,sårvattnet har gett sig då och de blir inga tjocka skorpor alls

helosan är väl den billigaste som funkar provat specialsalvorna dom säljer också men återgått till helosan . erik på buzzstop 28 som gaddat båda armarna o överkroppen tipsade om att låta inplastningen sitta över natten,sårvattnet har gett sig då och de blir inga tjocka skorpor alls

Jag har alltid fått rådet att plasten skall sitta på i 10-12 timmar innan man tar bort den. Har aldrig provat att ta av den tidigare. Aldrig haft jobbiga skorpor heller :tummenupp Kliar gör det aldrig på mig heller (än iaf :gnissla ), men det kanske inte beror på att jag låter plasten sitta.

Själv så varvar jag med bephanten och helosan. Eftersom helosanen går in betydligt fortare så använder jag den när jag är hemma. Bephanten lägger sig som en skyddande fuktig hinna, så den är perfekt när man jobbar eller är iväg där det inte passar sig att man smörjer stup i kvarten.

Najs som fan för fan!

Jag har alltid fått rådet att plasten skall sitta på i 10-12 timmar innan man tar bort den. Har aldrig provat att ta av den tidigare. Aldrig haft jobbiga skorpor heller :tummenupp Kliar gör det aldrig på mig heller (än iaf :gnissla ), men det kanske inte beror på att jag låter plasten sitta.

Äh, jag hade kvar plasten tills jag kom hem. Sedan gick jag runt och lufta mig. Kommer ju ut massa vätska så torr blir huden inte iaf. På kvällen duschade jag av mig och färgat slem och vätska försvann. Sedan hade jag bara plast på tatueringen under första och andra natten när jag skulle sova. Sedan var det inga problem =)

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...