Hur fan gör grabben?

RIKTIGT GRYM KILLE!!

han har nog slagit sig en del oxo :D

Det är ju inte precis tal om någon tung RR cykel, men visst är han grym! Är han inte världsmästare i , ja vad det nu hette, sånt där dom kör inomhus på byggd bana i emellanåt sakta mak o hoppar från stillastående över - och för att balansera på stockar & shit.. Skickligt helt klart.

Är han inte världsmästare i , ja vad det nu hette, sånt där dom kör inomhus på byggd bana i emellanåt sakta mak o hoppar från stillastående över - och för att balansera på stockar & shit.. Skickligt helt klart.

Trail?

Undra om det inte blir en trailhoj ändå...

Helt klart det coolaste jag sett på jävligt länge!!

Tur bara att dom inte åker i riktiga trialkläder som dom har på tävlingar.Det hade dragit ner helhetsintrycket lite..:)

Sjukt grymt iaf!

BALANS... Jag känner en som har en beta trial, han sa att den gasreste på 1, 2, 3, 4, 5:an utan att rycka i styret men på 6:an fick han rycka lite i styret för att få upp den. Sen toppade den "bara" 110... men va fan kan man begära men den utväxlingen, så motor så det räcker har dem ju i alla fall. Men man börjar ju undra hur många timmar han kört...
Bara så du vet har dom Flesta 4 växlar:pannkyss
ialf dom värsta som proffsen kör med.

IIIIIIKKKK!!! :skrämd

Fiiisaatan. Vilken herrejösseskontroll... Var ju bara en tidsfråga innan det började köras trial inne i stan :tummenupp :D

Trail?

Undra om det inte blir en trailhoj ändå...

Nope. Om man skall vara petig så är det en trialhoj, inte trail, det körs mest i usa har jag för mig. Såvitt jag kan se iaf. Har jag fel får någon gärna rätta mig :näsblod :huvet :)

Last edited:

Nope. Om man skall vara petig så är det en trialhoj, inte trail, det körs mest i usa har jag för mig. Såvitt jag kan se iaf. Har jag fel får någon gärna rätta mig :näsblod :huvet :)

Misstänkte det var något sådant. My mistake.

Tokgrym låt iaf!

Han var grymt duktig, fast jag blir lite konfunderad över hur alla kan bli så himskans imponerade, är det bara för att han är i stan och gasar? Själv tycker jag nog att det de gör på trailtävlingar är snäppet värre. Ur ren spektakulär synpunkt.

/perris

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...