Funderar på att dreva om bak, så jag skulle kolla vad det satt på nu och såg att det stod C45 rätt stort, så blev övertygad då om att det var ett 45-kuggs som satt på, såg sedan rätt nära bredvid något som såg ut som produktnr lr liknande som slutade på 48... då blev jag lite fundersam och måste därför fråga om det är C45 som stämmer lr om det är ett 48
Orginal är det 14/46 på min hoj, men det är med 18" fälgar, sitter 17" på den nu och det påverkar väl även det acceleration/hastighet, blir det stor skillnad på om jag sätter på ett 48 bak istället för 45??
Har inte kollat vad jag har fram ännu, men jag drar inte ens ur den på 4:an och då står mätaren på 270+, går dom så fort med 14/45 och 17" däck
Orginal är det 14/46 på min hoj, men det är med 18" fälgar, sitter 17" på den nu och det påverkar väl även det acceleration/hastighet, blir det stor skillnad på om jag sätter på ett 48 bak istället för 45??
Har inte kollat vad jag har fram ännu, men jag drar inte ens ur den på 4:an och då står mätaren på 270+, går dom så fort med 14/45 och 17" däck