Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
därmed går och stör sig på ALLTING................... !
Hon: Jag har sett att du busåker med den där........
Men det går ju inte för man vill behålla sin egen hoj..o göra det man älskar mest..köra!
Det gör ont nu![]()

Tjejen du vet att jag finns här![]()
Han ger och han tar, tyvärr är det alldeles för många avskum som får leva medans dom unga rycks bort alldeles för tidigt. Du kan bara inte sluta åka hoj, låt inte "det" vinna, tar man bort allt som är farligt eller ohälsosamt i livet så försvinner också spänningen.
Usch vad dåligt samvete man får när man läser ditt inlägg, är så att jag skämms!![]()
Att KalleNorton inte kommer tillbaka...att unga människor dör så traumatiskt. Man vill be alla sina vänner att sälja sina hojar o sluta åka..NU. Men det går ju inte för man vill behålla sin egen hoj..o göra det man älskar mest..köra! Det gör vi alla. Men det känns som cirkeln sluts tätare om en..förut hade man ett fåtal vänner som körde hoj och kunde ibland höra talas om att någon dog och tycka det var hemskt. Nu är det för ofta och för nära..nästan hela min bekantskapskrets kör hoj. På gott och ont..
Det gör ont nu![]()
Har jag sovit under en sten? Vad har hänt med KalleNorton?
Man får sig en tankeställare varje gång, för min egen del har det blivit alldeles för många känns det som![]()
jag stör mig på tjocka
Någon i din närhet som lider av fetma? Flickvän, mamma, pappa, bror,syster du själv?
nepp, men dom behöver inte känna sig ensamma, stör mig även på fula
som idag t.ex när jag var på systemet och skulle köpa mig en flaska vitt ifrån -92 som jag beställt, då står det ett äckel där och harvar i baginboxarna efter billigaste smörjan att slänga i sig framför "så ska det låta" på kvällskvisten, inte nog med det, när jag sedan går ur och ska sätta mig i min mercedes så har fanskapet parkerat brevid mig i sin nissan "skrotamigsnarast" cherry, och eftersom hon självklart ska släpa på satans avkomma som hon avlat fram så slår dom upp dörren i min bil.
kan ju inte bara vara jag som blir irreterad på detta?
Är du så jäävla snygg själv då ?
Men jag vet vad du pratar om fula feta fattiglappar... Jävla pattrask!
Gött att man själv är Snygg Stark Smal och Stenrik, åker flashig knarr och fet bil!
tack, äntligen någon som förstår mig
Tycker dock du var lite hård i dina ord, jag hade formulerat mig annorlunda

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |