Rörken 16/7-07 Tack alla & finns ev bild?

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Hej!

Jag vill börja med att tacka ALLA som var på Rörken mån 16/7, kanonkväll!
Jag undrar om någon kanske fick med mig och min numera stulna hoj på bild?

Jag körde en Turkos(blå) Suzuki Gsf Bandit 650.

Eftersdom det visade sig imorse att det var vår sista tur tillsammans så undrar jag nu om det finns någon bild på oss?

Tack på förhand
Loppan
 
Hej igen...

Tyvärr verkar det som att ingen fotade just Gula gruppen...:confused:
Jag kommer nog aldrig få köra min pärla igen..så just nu suger det kraftigt...

Men en vacker dag får ni se mig på Rörken igen..:yoparty

Ha det så bra så länge..

Kram Loppan
 
Hej igen...
Tyvärr verkar det som att ingen fotade just Gula gruppen...:confused:
Jag kommer nog aldrig få köra min pärla igen..så just nu suger det kraftigt...
Men en vacker dag får ni se mig på Rörken igen..:yoparty
Ha det så bra så länge.. Kram Loppan

Himlarns så trisst : (

Jäfla tjiivar, :fatta!

Det var en fotograf som ej lagt upp sina bilder. (om han nu kommer göra det alls)
Så än finns det hopp om att du ska få någon fin bild på dig och hojjen din!
 
Himlarns så trisst : (

Jäfla tjiivar, :fatta!

Det var en fotograf som ej lagt upp sina bilder. (om han nu kommer göra det alls)
Så än finns det hopp om att du ska få någon fin bild på dig och hojjen din!

Bilderna kommer jag lovar, vet inte om du finns med Frolic. Har inte sett dem en. Arbetspolaren e lite seg av sig. Jag har dock fått en liten försmakare i A4 format på mig själv...mycket, mycket nice.
Skit trist med hojjen. Vilka jävla idioter det finns:mad:
 
Supertrist!

Jävla as. Hoppas att det ordnar sig på snabbt.

G.
 
Last edited:
Åhhh tack så mycket!!:kiss

Blir så förbannad när jag tänker på att den troligtvis ligger sönderkörd och skrotad nånstans...
Min älskade lilla hoj:gråta :gråta :gråta :gråta

Tack igen för bilderna....

Som sagt vi ses snart igen på Rörken hoppas jag..

Kram Loppan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top