Ehh.. Fuckuburnout?

mickeer

Member of: Shocklogs!
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
ZZR1400 -10 DRZ-400, DR-350
Tja.. Visserligen är man gammal här stundom (34) men vad fasen är en fuckyou burnout?
:va
Jag kan det mesta, men att göra en sådan går jag troligtvis bet på då jag inte har en aning om vad det är.. :yoparty

Så.. kan nån förklara??

För att svara så seriöst som möjligt på din fråga så; Ähh, finns egentligen inget som egentligen heter f-you burn-out bara ALLA vi här på sporthoj som älskar att göra en höna av en fjäder...Begreppet myntades i samband med en surpuppa som skrev en artikel om hur mkt hon hatar motorcyklister typ....Hursomhelst så skrev hon hur störd hon blir på motorcyklister som gör "en sån där fuck you burnout"...o viiiips så föddes ett nytt begrepp inom mc världen och folk började skicka in bilder och videos på vad som skulle kunna "klassas" eller vara en definition av sådan...

O du det finns aldrig några dumma frågor, bara dumma svar!

Last edited:
För att svara så seriöst som möjligt på din fråga så; Ähh, finns egentligen inget som egentligen heter f-you burn-out bara ALLA vi här på sporthoj som älskar att göra en höna av en fjäder...Begreppet myntades i samband med en surpuppa som skrev en artikel om hur mkt hon hatar motorcyklister typ....Hursomhelst så skrev hon hur störd hon blir på motorcyklister som gör "en sån där fuck you burnout"...o viiiips så föddes ett nytt begrepp inom mc världen och folk började skicka in bilder och videos på vad som skulle kunna "klassas" eller vara en definition av sådan...

O du det finns aldrig några dumma frågor, bara dumma svar!

Aha!!
Tack.. Där ser man. En hederlig förklaring. Jag misstänkte nått sånt. :tummenupp
Änterligen slipper man sitta som ett fån närman hör om burouterna med fuck you i.. :)

HAHAHAHA!!

Nu vet jag precis!!!!

:D :D :D :D

Ok!! will do!
:tummenupp

Last edited:
Hmmmm
Påminner mig om ett tag sedan.. ca:10-15 år sedan, när man kunde läsa en insändare i Sundsvalls tidning, där dom förförades över att staden skulle legalisera att banditer som tillhörde det beryktade MC Donalds skulle komma till staden och få ett eget hus. Tanten var JÄTTEARG över detta och ville att stadens styre skulle förbjuda detta.
:gnissla

Undrar bara var hon har emot Big Mac.. Kanske han spräckte henne?

:va :va :va :va

Hmmmm
Påminner mig om ett tag sedan.. ca:10-15 år sedan, när man kunde läsa en insändare i Sundsvalls tidning, där dom förförades över att staden skulle legalisera att banditer som tillhörde det beryktade MC Donalds skulle komma till staden och få ett eget hus. Tanten var JÄTTEARG över detta och ville att stadens styre skulle förbjuda detta.
:gnissla

Undrar bara var hon har emot Big Mac.. Kanske han spräckte henne?

:va :va :va :va

Riktig humor ju! *s* Ungefär i klass med pensionärerna som tyckte killen var rasist för att han körde en Husa! :D
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=161590

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard