skyltbelysning

Ruaro

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
NU R6-03 mina ex Zx9r-95 TL1000R 99, tl1000r 00 och en sp1a-00
Jag ska besiktiga min mc i veckan men har ingen skylt belysning. jag har hört att det räcker med reflexer nu... stämmer det??

denna fråga finns säkert svar på men det går ju inte söka och det jag kollat har jag inte hittat något.

Doh!!

Jaha bara ut och mecka lite till då.

Köpte denna av Bröderna Nilsson (i deras butik, men de har en hemsida oxå. http://www.nilssonsmc.se/ )

199 pix

DSC00313.jpg

Jag har ingen bild monterad. Men det var enkelt, och den lysre bra. 4 dioder.

:hej

Tydligt läge för registreringsskylten, belysning samt reflex (räcker med reflextejp) krävs för besiktning.

Nej, det är till och med böter på att sakna skyltbelysning

ska besiktiga imorn ist . men skyltbelysningen är det enda som inte funkar :( om jag skulle missa belysningen på besiktningen, blir det ombesiktning då (om lampa finns fast ej funkar) eller har man 1 månad på sig att fixa utan om besiktning?

ska besiktiga imorn ist . men skyltbelysningen är det enda som inte funkar :( om jag skulle missa belysningen på besiktningen, blir det ombesiktning då (om lampa finns fast ej funkar) eller har man 1 månad på sig att fixa utan om besiktning?

Tja, känns som att det borde ge en anmärkning och att du ska fixa det IGÅR! Men jag vet inte säkert.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard