Vad tror ni om den här?

Ytterligare en som tvingas sälja hojen för att frun tycker att det är nåt annat som är viktigare. Sen kommer all fritid att gå till att rusta sommarstugan. Han kommer att bli galen på alla hojar som åker fram och tillbaka på vägen utanför stugan, så till slut slänger han ut grus i kurvan..
Så gör honom en tjänst, och avstå från köpet, så kanske han blir tvungen att ha den kvar..

Ytterligare en som tvingas sälja hojen för att frun tycker att det är nåt annat som är viktigare. Sen kommer all fritid att gå till att rusta sommarstugan. Han kommer att bli galen på alla hojar som åker fram och tillbaka på vägen utanför stugan, så till slut slänger han ut grus i kurvan..
Så gör honom en tjänst, och avstå från köpet, så kanske han blir tvungen att ha den kvar..

Tänkte precis samma som dig...Stackars j--el :huvet
Har en kompis som har samma hårda styre hemma, de tre senaste hojarna har han fått sälja p.g.a :tuttar

Delad ekonomi is the shit :tummenupp

Varför köpa något för 150.000 när du blir omkörd av en japanare som kostar 60.000 =P ...förstår inte det där =D

Varför köpa något för 150.000 när du blir omkörd av en japanare som kostar 60.000 =P ...förstår inte det där =D

Retta åkare brukar ju ha lite svårt förstå :arsele , skämt o sido ni kan ju åka runt med era tjej hojar vi riktiga män kör v-twins :yoparty

Varför köpa en fiat uno när det går köpa en ferrari!

Last edited:
Har provat en 1098s med helsystem... Vilken hoj! Det som framförallt förvånade mig var hur bekväm den är! Jämfört med nya CBR600RR som jag också provat så känns 1098 som en väldigt bekväm hoj. Jag satt otroligt bra på den. Har du råd och vill ha den så är det inte så mycket att fundera över!

Vilken jävla beslutsångest jag har!!
Är jag dum i huvet,eller kan man ha två sporthojar:va
Den jag har är helt ok,specialgjord åt mig dessutom! Men 1098an är fan nått speciellt o äga:confused:
Ska sova på saken,om de går:huvet Ska lämna besked imorgon!

Vilken jävla beslutsångest jag har!!
Är jag dum i huvet,eller kan man ha två sporthojar:va
Den jag har är helt ok,specialgjord åt mig dessutom! Men 1098an är fan nått speciellt o äga:confused:
Ska sova på saken,om de går:huvet Ska lämna besked imorgon!

Du köper 1098:an och ger 675:an strypt och klar till min tjej så behöver hon inte leta sänkt hoj när det blir dags för henne... =D

Klart du skall skaffa ducchhewn om du är så sugen som du verkar.

Du köper 1098:an och ger 675:an strypt och klar till min tjej så behöver hon inte leta sänkt hoj när det blir dags för henne... =D

Klart du skall skaffa ducchhewn om du är så sugen som du verkar.

Hon får väl provsitta den imorgon,om hon skulle med till Nyköping:tummenupp
Det lutar åt ett köp,ja!!

Hon får väl provsitta den imorgon,om hon skulle med till Nyköping:tummenupp
Det lutar åt ett köp,ja!!

..."-Vanvittsaffärer!" (som Emils pappa sa) = :tummenupp :tummenupp

StephanD har ju skaffat sig en ny leksak, så Du är i gott sällskap:D

Har Du möjlighet så slå till! :)

Ha de!

Fel person på en MotoGp-hoj blir omkörd av en Royal Enfield från Indien ...

Du lever en gång, du kommer att ångra dig om du inte handlar den...

" GO for IT :tummenupp "

Inne på exakt samma bana,att jag kommer ångra mig annars!
Men trots det ett stort beslut för mig ivf...mycket pengar+att man redan har en super hoj...
Ingen här har ju varit direkt negativ heller,som jag kanske hoppats...haha!
Tack för alla kloka ord,lämnar besked ikväll som sagt:)

*/ ?>
Back