Dr.Bike
Guest
Så var det dags att börja köra husaberg då. bara för ATT!!!
Ja möjligen därför man skulle skaffa en då...
Annars blire nog en Honda eller en KTM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så var det dags att börja köra husaberg då. bara för ATT!!!
Å då var det ju Mr mikes fel.Är det inte fler än jag som faktiskt tror att han hade en anledning att skälla men tog fel person?!
Varför skulle en tvåbarnsfarsa i v70 stanna till på en mack enbart för att skälla på första bästa person han stöter på?!
En rimligare gissning är att han råkat ut för något i trafiken med en liknande SAAB inblandad som fått honom att bränna en säkring. SÅ när han då ser en svart SAAB stå på macken så går han dit för att lära den andra föraren att veta hur på äka SH-manér. Oturligt nog var det fel person han började gapa på.. Å andra sidan beter sig den killen som en lika stor idiot som börjar hota med stryk och annat när han uppenbarligen bara råkat ut för ett missförstånd..
Själv tycker jag det låter som ett klockrent exempel på hur någon vill läxa upp idioten som nästan prejade honom av vägen eller liknande men helt enkelt börjar skälla på fel kille...
Tur att det inte var nån med en mattsvart monster som hade gjort något dumt för då var ju du tvungen att ta på dig skulden.
Brist på för lite sex kan göra vem som helst förbannad .....
Ne inte en anning..???? Han kanske misstog sig för att jag va någon annan eller så hade han kanske det där torrets syndrom eller vad det heter haha![]()
Riktigt sjuk i huvudet va han iallfall....
///Micke
Inget fel med att "köra franskt"Att köra franskt måste väl vara rasistiskt om nått isf! ???![]()
Enda annledningen till att jag postade var att jag tyckte det var precis det du uppmanade honom till att göra.Varför skulle jag ta åt mig skulden för något som någon annan gjort?!
Värst tycker jag att det är när gamlingarna säger "mörk person", man vet aldrig om dom menar en person med mörkt hår eller mörk hy!?!?
Vad är egentligen den "korrekta" benämningen på mörkhyade personer respektive ljushyade personer, utan att låta så formell?
Mina polare kallar jag (skämtsamt) för blatte, medans som kallar mig svenne. Men det säger man nog inte om någon man inte känner väl...
För information hittade jag och mina vänner en gammal svensk ordbok från 60-talet (tror jag det var), där förklaringen till mulatt var: Blandning mellan människa och neger.
Jag skrattar åt det fortfarande när jag hör det (eftersom det är så sjukt), men det kanske är just det här problemet är hos äldre, det är vad dom har lärt sig? (tänker på den 73-åriga varbergsbon)
Enda annledningen till att jag postade var att jag tyckte det var precis det du uppmanade honom till att göra.![]()
dessa pensionärer![]()
KampPensionärer!! FÖRBJUD DIREKCT!!!![]()
![]()
![]()
..de borde inte gå lösa utan munkorg o strypkoppel kopplade till rullatorn,
inte skälla på oskyldiga mcförare sådär..fy!!
Låt inte era barn komma nära dessa gamla gubbar o gummor...de hugger DiReCt
Det är inte pensionärens fel, det är ägarens!![]()
PK-Sverige i ett nötskal.Sverige måste vara det enda landet där medborgarna skall dölja sin nationalitet för att inte ses som rasister eller vara stötande! Det förstår väl vem som helst att en blå gul husa bara ägs av en rasist![]()
Detta var nog det allra märkligaste som hänt mig under mitt liv....
Det är helt otroligt, mycket har jag råkat ut för men något sånt här???
aja som sagt, det finns folk för allt![]()
Ni stod inte vid pumparna då? Det brukar kunna reta gallfeber på stressade männsikor av nån anledning..Spelar ingen roll om det är tomt vid resterande pumpar på planen, ifall han nu bestämt sig för att tanka just där ni stod..
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |