Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vid lindhagensplan kan man se jävligt mycket olika civila polisbilar. Har sett BMW, X5, BMW 7 serie, 5 serie tom. Men mest saab och volvo. Även sett nyare Audi mm.
En del är mer civilpolisbilar en del är antaglien säpo men vem vet. Antaglien är 7 serie bilarna säpo bilar då jag sett några gånger på nyheterna att våra poltiker brukar rulla i någon.
Fick personligen världens chock när civilpolisen (span) tvingade in mig i en silverfärgad skrotig gammal ford granada 2,8 -82, detta var 1998![]()
Vad ska dom med den till. Den används uppenbarligen inte till att ta fortåkare.
Yamaha R1 av 2007 års mod i civilt skick - blå/vit!!
Fortsättning sthlm
TGE370 SAAB 9-5 SEDAN , STHLMS Län
TGG870 VOLVO V70 , STHLMS Län, Roslagen (Täby)
THY190 =TRISTAR TS EXCURSION 2002 , STHLMS Län
TJD392 =VOLVO S + V70 Personbil , STHLMS Län
TJF077 =VOLVO R + S60 Personbil , STHLMS Län
TJF080 =VOLVO R + S60 Personbil , STHLMS Län
TJH656 =VW PASSAT SEDAN, Mörkröd, STHLMS Län
TJW634 SAAB 9-5 KOMBI, STHLMS Län, Roslagen (Täby)
TJY217 SAAB 9-3, STHLMS Län, Roslagen (Täby)
Inte- då har väl dom den till wheelie träning då, eller kanske som kaffe bord - vem vet!!
![]()
/Fürstenhoff.
Största delen, ja. Resten är väl då civilare?
Köper inte det där du säger, även om det är ett snyggt försök. En civilbil kan inte ha takrails eftersom det inte finns nånstans att slänga upp den portabla sirenen. Och nu tänker du garanterat "den dumfan fattar inte att de har sirener i grillen". Jo, jag har också blivit stoppad av snuthäckar, men vid en utryckning måste även alla andra, inte bara de som ligger framför, se att de har en utryckning. Därav den avtagbara sirenen på taket. Begrips?
Köper inte det där du säger, även om det är ett snyggt försök. En civilbil kan inte ha takrails eftersom det inte finns nånstans att slänga upp den portabla sirenen. Och nu tänker du garanterat "den dumfan fattar inte att de har sirener i grillen". Jo, jag har också blivit stoppad av snuthäckar, men vid en utryckning måste även alla andra, inte bara de som ligger framför, se att de har en utryckning. Därav den avtagbara sirenen på taket. Begrips?
Nej, men om du tänker var de är placerade, så är det betydligt enklare att slänga upp en siren inifrån bilen på ett tak utan rails än ett med. Med det fattade nog till o med ett svillon som du. Tror du jävlas med mig bara.Nej gud, det är ju riktigt svårt att sätta en liten siren nån annastans på de stora jävla taket, takrails tar ju upp hela taket vet ju alla![]()
Nej, men om du tänker var de är placerade, så är det betydligt enklare att slänga upp en siren inifrån bilen på ett tak utan rails än ett med. Med det fattade nog till o med ett svillon som du. Tror du jävlas med mig bara.
...så är det betydligt enklare att slänga upp en siren inifrån bilen på ett tak utan rails än ett med...
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |