Racebuss efterlysning (låna/köpa)

Rolle Rotax

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Hoj
ESW Rotax 250/Tz 250
Då vi inte hunnit bygga klar (eller ens i närheten) med vår blivande räjsbuss så har vi hamnat i lite nöd för andra halvan av säsongen.

Är därför i desperat jakt efter en racebuss. Antingen köpa eller om någon avbrutit sin säsong (krasch, slut på pengar...) och kan tänka sig hyra ut för resten av säsongen.

De krav som den behöver klara:

Plats för minst 4 racehojar eller 3 racehojar samt ha 50mm dragkrok
Plats för ett pentry och 2 kojer även när bilen är lastad och att man kan laga till mat och sova utan att lasta ur.

Detta gör att små transiter etc går fetbort.

Vid köp max 50 tusen. Mindre fix som enstaka rostiga balkar eller lite inredning kan hinnas med men totalvrak tar längre tid än att bygga klart vår blivande buss.

Uppenbara plus är mer eller mindre färdiginredd så jag slipper lägga tid på det men inredningar finns det gott om
Stor som ett as och med tält/markis :tummenupp

Vet du något eller har ring 0707 541 120 eller mail info@nikasilproffsen.se

På söndag går min deadline ut, då måste jag ha fått tag i någonting om jag inte tar mig en kallsup i backup planen som inte alls är bra men billig (och alldeles för mycket jobb...)

Kontakta RR:Benny. Hans buss skulle kunna passa era behov och jag vet att den var ute på annons tidigare i år. Har sökt efter annonsen utan framgång dock.

Kontakta RR:Benny. Hans buss skulle kunna passa era behov och jag vet att den var ute på annons tidigare i år. Har sökt efter annonsen utan framgång dock.

Hehe, tackar för sälj-hjälpen!!:tummenupp

Men jag tror det blir trångt med 4 hojar i bussen.
3 kanske får plats med lite rensning.
http://www.blocket.se/vi/11261216.htm?ca=11_s

Har strulat med att sälja bussen hela sommaren.
Hade 2st seriösa köpare som lackade ut på mig då jag inte kunde visa den pga mitt jobb som skickade mig till tyskland i 9v.

Nu senast ville en kille lämna 6 lax i handpenning, men jag sa att det inte behövdes... Tackade sedan nej till alla andra som ringde, men sen dyker inte killen upp igen och han svarar inte i telefon..

Man får iofs ganska mycket för pengen, men tror sorpas gammelbuss passar bättre.
Mvh
//
Benny

Hehe, tackar för sälj-hjälpen!!:tummenupp

Men jag tror det blir trångt med 4 hojar i bussen.
3 kanske får plats med lite rensning.
http://www.blocket.se/vi/11261216.htm?ca=11_s

Man får iofs ganska mycket för pengen, men tror sorpas gammelbuss passar bättre.
Mvh
//
Benny

Har nu farit halva mellansverige runt (känns det som) och kollat på bussar idag, och ett bra objekt har hittats som hämtas om några dagar.

Kollade på ovanstående tidigare på blocket, och som sagt en gnutta för litet lastrum för oss.

Nu blev det tillräckligt stort lastrum så tält inte behövs :tummenupp

Har nu farit halva mellansverige runt (känns det som) och kollat på bussar idag, och ett bra objekt har hittats som hämtas om några dagar.

Kollade på ovanstående tidigare på blocket, och som sagt en gnutta för litet lastrum för oss.

Nu blev det tillräckligt stort lastrum så tält inte behövs :tummenupp

Blev det "lilla blå" = Sorpas gammelbuss?
//
Benny

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...