Vapor?

dedär vettefan om de stämmer? var har du fått det ifrån? läst lr klurat ut själv?

Om den registrerar tändimpulser per varv så är det så
och så har jag för mej att jag läste det i manualen (var nämligen sugen på att köpa)

Har kopplat in en vapur på hijjen.... fråga:
Hur många varv ska man linda kring tändhatten (rpm) för att det ska bli optimalt?

Har kopplat in en vapur på hijjen.... fråga:
Hur många varv ska man linda kring tändhatten (rpm) för att det ska bli optimalt?

jag vet inte han som visade mig sa att det inte spelade så stor roll .. vi lindade 10 varv :) sen klippte vi av den:)

Måste man ha batteri till denna mätare och hur många W drar den?, funkar den på likström tro?
Har en varvmätare men den funkade inte ifall man inte gasa över cirkus 5000 varv:rolleyes: men å andra sidan så var blinkersen på 24w vardera och nu ligger dem på 4w istället:) Men om man inte blinkar så är det väll bara motorn och framlampa och baklampa som drar ström?

Har för mig att halvards sa att qvarnan har 80w, 20w till motorn och 60w över till belysning ifall det stämmer?:va

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back