Hur fort går SH senaste dagarna?

tyckt forumet gått riktigt bra dom senaste dagarna!!

site:sporthoj.com @ google.se är bättre än vilket forums sökfunktion som helst, fakta :)

Som SH är nu så :yoparty det.
Har varit oooootroligt segt annars.
Nu gör siten skäl för namnet!

Kan inte använda sökfunktionen nu heller.

Det har blivit mycket trevligare att glida runt på SH nu, det går ju mycket fortare. Även fast det är runt 8-900 online.

Sen håller jag med föregående, Man kan använda google för att söka om man ska det, Även om det är bekvämare att söka här inne.

Keep up the good work. :tummenupp

mestadels har det gått finfint men det har hänt några ggr (sitter en hel del här vissa dagar) att det t.o.m har blivit timeout. Men i överlag bättre :)

Harrgh ,,, jag kan inte söka, letar tex efter kopplingsmod till hayabusa som jag vet finns i teknikforumet, bläddra fram genom sidorna tar ju längre tid än ett segt sporthoj :huvet

Harrgh ,,, jag kan inte söka, letar tex efter kopplingsmod till hayabusa som jag vet finns i teknikforumet, bläddra fram genom sidorna tar ju längre tid än ett segt sporthoj :huvet

Jag söker alltid via Google. Man gör en riktad sökning mot den site men är intresserad av. Ska jag söka på tex Rörken så skriver jag bara: rörken site:sporthoj.com i googles sökruta. En sån sökning är oftast vassare än olika forums egna sökfuntioner. Fick tipset av Anders Brink här på forumet och har gjort så sedan dess även på andra forum!

Mvh
Jörgen

Det går alltsom oftast väldigt trögt. Vissa stunder hurrar jag över de förbättringar som gjorts eftersom det flyter på rätt bra, men vips är det så där jättesegt igen. Jag tror det är andra bakomliggande problem än sök-funktionen, utan att riktigt veta vad, som ställer till det.

Droppa in runt 22.30, gick då segt med mellan 6-700 online för att kvarten senare få "Sidan kan ej visas" under en stund. Därefter kom startsidan upp efter mycket om och men för att strax efter växla till "Database Error". När jag nu loggat in för att skriva inlägget går det hur fort som helst med 183 online på räknaren.

Tillbaka på 488 online när jag förhandsgranska, får se hur det går att posta nu.

Man blir helt sjuk när det inte funkar så snäääälla Swedie fixa! :)

EDIT: Nu minuter efter går det som en dröm med 729 online! :tummenupp Det kanske jobbades förut?

Last edited:
Jag brukar söka via Google ändå (lägger till "site:sporthoj.com"), så om det går fortare utan sh-sök så gärna för mig.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard