Sporthoj dödslött??

Jopp ! Det är går sakta som fan, men inte hela tiden ibland går det riktigt bra men i bland hur sakta som helst.

Ja, stämmer bra.... Jag har inte brytt mig när det har vart slött tidigare... Men nu börjar det gå till överdrift....

tokigt slött och går ju inte att surfa på kvällarna ofta nu : (
Swedie hur går det med databas guru letandet?
Fixa fort please ; )

tycker ändå att det har blivit lite bättre sen den senaste uppdateringen, men visst. Det går ju ínte jättefort... Men tar inte alla gamla trådar som inte används mkt prestanda??

Det e nästan så att man hinner åka en sväng på hojjen innan en sida laddas:näsblod..nee jag tycker allt det går för segt..:gnissla

ibland fungerar den bra, och ibland kan man knappt komma in på sidan :P

Jo, det är verkligen segare än någonsin, och nu spelar det ingen roll om det är 300 eller 850 online. Det underliga är att en kväll förra veckan så gick allt som ett rinnande vatten, och då la Swedie ut en tråd om "Sporthoj går snabbt nu". Sen "tweakade" han servern "lite till"...

sånna här trådar har figurerat ett tag, jag vet att det är på g att fixas, så håll ut alla! Just nu går allt helt ok för mig:)

Stäng av sökningen och låt folk söka via google! Då märker vi snabbt om det är det som är problemet.

Men även om sökningen görs på google så måste den väll gå igenom databasen?

Om inte så kan han väll bara lägga in en snabbgrej till google och skriva det där som man ska skriva för att bara söka på sporthoj (sporthojs egna funkar ju inte riktigt bra)

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard