GP i Hälsingland

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Lämnar imorgon Stockholm för den sedvanliga sommarvistelsen i Delsbo 3 mil väster om Hudiksvall. Kommer alltså sitta i ett torp när MotoGP på Assen körs på lördag kl 13:15. Undrar därför om någon Hälsing i trakten runt Hudiksvall/Ljusdal tänker/kan spela in helgens begivenhet så att jag kan låna den. Hav medlidande med en GP-nerd som tillbringar tre veckor i ett torp utan dusch inomhus tillsammans med två småbarn, hund, fru och med en damcykel med trähandtag och reg.skylt som enda tvåhjuliga fortskaffningsmedel.

Skicka PM! :)

Lämnar imorgon Stockholm för den sedvanliga sommarvistelsen i Delsbo 3 mil väster om Hudiksvall. Kommer alltså sitta i ett torp när MotoGP på Assen körs på lördag kl 13:15. Undrar därför om någon Hälsing i trakten runt Hudiksvall/Ljusdal tänker/kan spela in helgens begivenhet så att jag kan låna den. Hav medlidande med en GP-nerd som tillbringar tre veckor i ett torp utan dusch inomhus tillsammans med två småbarn, hund, fru och med en damcykel med trähandtag och reg.skylt som enda tvåhjuliga fortskaffningsmedel.

Skicka PM! :)

Stackare.. Kan inte vara lätt...
Men dränk sorgen med sprit... gå på hembygdsgårn och dansa lite folkdans... och dopa dig med ännu mera hb... När du väl är lika rund som infödingarna så kommer du känna dragning mot träskor och moraknivar.. Då kommer du inte ha en tanke på gp ;)

Finns ingen möjlighet att ladda hem det någonstanns?
Du kanske inte har så snabb lina där du är, men hittar du en länk eller liknande så kanjag tanka hem och bränna det åt dig :)
Jag bor ca 4 km utanför Hudiksvall!

Lämnar imorgon Stockholm för den sedvanliga sommarvistelsen i Delsbo 3 mil väster om Hudiksvall. Kommer alltså sitta i ett torp

Är du dum på riktigt?:D

Kalvstigen börjar/slutar ju i Delsbo...

Hur är den nu mer? mer trasig än hel?

Dal-Mausen

Om du kan handla hudvård för 700 spänn så kan du väl handla ett MotoGP.com-konto för 500?! Det måste ju vara värt 500 spänn för att alltid kunna kolla i efterhand utan att behöva tigga till höger och vänster och sen behöva hämta video/cd, eller är du för snål?

Om du kan handla hudvård för 700 spänn så kan du väl handla ett MotoGP.com-konto för 500?! Det måste ju vara värt 500 spänn för att alltid kunna kolla i efterhand utan att behöva tigga till höger och vänster och sen behöva hämta video/cd, eller är du för snål?
Klart att jag skulle kunna skaffa ett konto på MotoGP.com. Men jag skulle knappt använda det. Spelar alltid in på video/dvd om jag inte är hemma men har varken eller just nu. Att se ett race på datorskärmen i ett litet fönster låter värdelöst.

Klart att jag skulle kunna skaffa ett konto på MotoGP.com. Men jag skulle knappt använda det. Spelar alltid in på video/dvd om jag inte är hemma men har varken eller just nu. Att se ett race på datorskärmen i ett litet fönster låter värdelöst.

Även utan "High-res" så är det absolut inte värdelöst. Man dubbelklickar på den lilla skärman och får då helskärm med klart godkänd kvalitet.
Man betalar bla för bekvämligheten att slippa komma ihåg att spela in eller att försöka jaga fram inspelningar på efterhand.
För övrigt tror jag visst att du skulle använda det, för du verkar vara tillräckligt intresserad för att vilja se intervjuer av förare, tillverkare, däckleverantörer mm.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard