Arcos och Vegas test..

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
.. tog en runda med Wandering Dude här på forumet, vi skulle fota och testa min Archos.. Jag har gjort ett försök i vegas, det här är mitt första test så kom gärna med bitrate inställningar osv.. Ingen seriös film kanske, den slutar iaf med att Käjtim(min hoj) strular, som vanligt..

Spara mål som.. 44,8mb

Last edited:
3031445 .. tog en runda med Wandering Dude här på forumet, vi skulle fota och testa min Archos.. Jag har gjort ett försök i vegas, det här är mitt första test så kom gärna med bitrate inställningar osv.. Ingen seriös film kanske, den slutar iaf med att Käjtim(min hoj) strular, som vanligt..

Spara mål som.. 44,8mb
Bra kvalite för den storleken. Vad hände med hojjen??

Lös luftskruv och kärvande dekompvajer.. Men det är fixat nu så nu ryter hon igen ;)

Tja... grejen är väll att man tappar sugen efter över 1min i bilkö. SÅ kul är de inte att köra i köer att man vill se det på film också. Sen var inte musiken riktigt i miin smak, men det är ju en smaksak som sagt.

Testa att klippa bort dom tråkiga passagerna och ha bara med klipp där det händer något. Filmen blir mycket kortare men klart mkt roligare att titta på :tummenupp

Hur tycker ni kvallen på själva filmen är, tänkte mig mest comments på det.. Som sagt ingen seriöst ihopklippt film varken med musik eller musik.. Är bilden bra, är ljudet bra?

Hur tycker ni kvallen på själva filmen är, tänkte mig mest comments på det.. Som sagt ingen seriöst ihopklippt film varken med musik eller musik.. Är bilden bra, är ljudet bra?

Eftersom ingan annan behagar svara... ;)

Bilden är helt okej i mina ögon!
Ljudet är bra tills det blir för mycket vind!?
Visst är det så att mikrofonen på Archos hjälmkameror sitter direkt på anslutningskabeln?
Ingen bra lösning då det går undan på hoj... Kanske går att tejpa den?

Eftersom ingan annan behagar svara... ;)

Bilden är helt okej i mina ögon!
Ljudet är bra tills det blir för mycket vind!?
Visst är det så att mikrofonen på Archos hjälmkameror sitter direkt på anslutningskabeln?
Ingen bra lösning då det går undan på hoj... Kanske går att tejpa den?

Stämmer bra det där med micen, det brukar bli bättre ljud när man har den under jackan/tröjan.. Den här gången var den fritt hängande utanpå alla kläder, dock tejpad ;)

Kul med en kommentar man efterfrågar :tummenupp

Tycker bildkvalitén var mkt bra! Trodde inte det skulle bli sån skärpa!

Såg helt ok ut.. dax att komma o leka med oss i lkpg :P .. Gillade porrfilmsmusiken oxå :D

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back