Beg. regndäck köpes i Linköping

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag noterade att vädret kanske inte kommer bli det bästa även om det ser helt ok ut nu. Nån som har eller har med sig ett set schyssta regndäck så köper jag gärna... :)
Tack!

Kan ev. bytas mot ett bättre begagnat Michelin-slicks bak och Pirelli-slicks fram och lite pengar emellan.

Jag kommer att ha ett helt nytt set Dunlop regndäck 120+160 där. Kanske lite smalt med 160 till din 600:a? Det är egentligen till 250GP.

Jag kommer att ha ett helt nytt set Dunlop regndäck 120+160 där. Kanske lite smalt med 160 till din 600:a? Det är egentligen till 250GP.

Jag fick med 120+160 regndäck på fälg när jag köpte min R6, såg ut att funka ok rent "passa-på-fälgen" mässigt.

Vi kan ju kolla..! Om de passade på Nazurros hoj passar de garanterat på min. Blir nog rätt låg profil men det är nog mer körbart än mina slicks... :)

Jag har ett stort, oranget släp och en silvrig Passat-kombi och dyker in mellan 7 o 8 imorrn bitti...

Jag kör med sådana till min 600 och det funkar utmärkt!

Ok, bra.

Som sagt, det finns ett helt nytt set 120+160 Dunlop där ute, det är Håkan Stensby som sköter besiktningen som har dem. Den som först betalar 3000 får dem (3250 hos TL Racing).

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...