Hejarklack till Sviestad 30/6-1/7

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Är det någon som har tänkt åka till Sviestad och heja på de våra? Om man bara åker en dag är lördag eller söndag bäst?

Jag e sugen

Är det någon som har tänkt åka till Sviestad och heja på de våra? Om man bara åker en dag är lördag eller söndag bäst?

Hej, jag är som sagt sugen, men har inte bestämt det ännu.
Vore ju som sagt mkt roligare om man åkte flera stycken och då tog lite mindre vägar hem istället för att köra tråkig motorväg.

//Daniel

Ja kom igen nu!
Jag och övriga Uppsalarejsare behöver allt stöd vi kan få!

Det går att tälta på gräset i depån om man vill vara 2 dagar.

Jag kommer ta med en grill så vi kan äta på kvällen!

Finns det några starttider för de olika klasserna? Jag har lyckats hitta startlistor med deltagare men ingenting om när de olika rejsen startar.

Nån som vet?

Funderar på o dra ner med whitney o moppe och har plats för 5pers till.
Jag ville ju köra egentligen ju:gråta
Men man vet aldrig ev hinner jag kanske fulmecka med gafflarna så de åtminstånde fjädrar lite normalt.:mad:

Men man vet aldrig ev hinner jag kanske fulmecka med gafflarna så de åtminstånde fjädrar lite normalt.:mad:

Är du anmäld?
Kom ner då så ser vi väl till att få igång din hoj med!
Kan ju byta till race toppen i depån om inte annat.
Vi har ju känsla för sånt nu! :D

Har du flera gafflar?

Lyx! ;)

Ni kan heja från en postering utmed banan i stället. :) Då får ni se rejsen närmare än någon annan och behöver inte lägga en krona på mat t ex. Man måste inte stå två heldagar utan all hjälp är välkommen.

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3024323

Ok!
Jag kommer ner, men som mek. Ska inventera hur mycket tid jag kan avvara, och självfallet, om jag hittar nån, så tillfaller den LMS. (vill ju då helst ha flaggpost 7!)
Jag trodde som du säger att man måste committa sig för heldagar (vilket nog inte skulle vara så populärt i nåt av de tre team jag tänkte störa lite i depå´n :)

Last edited:
Jag och familjen (har fortfarande inte vant mig att säga det...) kommer ner på söndag och hejar på! Nu vill jag se riktiga bombvarv av Uppsalamaffian :)

Jag ska köra på Gelleråsen på lördagen men om allt är på topp bränner jag över till Sviestad på söndagen och hejar på! :tummenupp

/G

Jag och familjen (har fortfarande inte vant mig att säga det...) kommer ner på söndag och hejar på! Nu vill jag se riktiga bombvarv av Uppsalamaffian :)

Vänta! Stopp!!

"Jag och familjen" !!?? Har ni blivit fler än 2 st?? :)

En liten men tapper hejarklack blev det. Jag och mannen. :) Stod i solen vid nya chikanen och höll tummarna för alla våra pojkar gjorde jag iförd svarta solbrillor. (Idag har jag vita brillor... :tungan )

Mina försök att ta kort var en enorm flopp! Mest bilder på banan faktiskt och lite gräs och emellanåt någon suddig del (man kan se färgen...) av en motorcykel. Jag ska hädanefter fokusera på depåbilder och har en enorm respekt för fotograferna kring banorna.

Men kul var det och jätteroligt att det gick bra för de våra. Petter som vann, det vet alla redan. Affe, himla tur att jag inte var på plats på lördagen och fick se omkullåkningen, som kom igen och körde riktigt snyggt. Fast jag tyckte det var läskigt hur bakdelen skakade innan chikanen, hojens alltså. Du och gula faran ser ut att funka! Och så hejade jag på Björn och Anneli. Fast skam att säga så vet jag inte hur det gick för Björn. (Sorry.) Inte att glömma Team Oldboys eller vad ni nu hette. Grabbarna med den största grillen och den sunkigaste rejsbussen. Ni var inte vid bussen när jag gjorde hejdå-vändan. *vinkar nu istället*

En härlig dag hade jag iaf! :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back