Tja!
Före 100:mila kändes hojen otroligt "stum" "robust" och det kändes praktiskt taget som om jag körde på "räls", körstilarna är olika men detta "stumma" sätt tyckte jag i alla fall var grymt skönt.
EFTER servicen känns hojen på "sladdrigare" "mjukare" och allmänt "farlig", antagligen ingen som fattar vad jag riktigt menar
och jag får säkert svar som GRATTIS det är så hojen egentligen ska kännas osv
MEN frågan riktar sig främst till alla som nyligen gjort en 100:mila service alternativt ni som sitter och tittar ut genom fönstret på arbetsplatsen och bara räknar sekunderna tills ni får gå hem, (som mig)
så come on, någon som känner igen sig? vad kan detta bero på?
Mvh
Sturigast
Före 100:mila kändes hojen otroligt "stum" "robust" och det kändes praktiskt taget som om jag körde på "räls", körstilarna är olika men detta "stumma" sätt tyckte jag i alla fall var grymt skönt.
EFTER servicen känns hojen på "sladdrigare" "mjukare" och allmänt "farlig", antagligen ingen som fattar vad jag riktigt menar
och jag får säkert svar som GRATTIS det är så hojen egentligen ska kännas osvMEN frågan riktar sig främst till alla som nyligen gjort en 100:mila service alternativt ni som sitter och tittar ut genom fönstret på arbetsplatsen och bara räknar sekunderna tills ni får gå hem, (som mig)
så come on, någon som känner igen sig? vad kan detta bero på?
Mvh
Sturigast