Få tag i en vurpad hoj.....

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Har börjat leta lite efter en vurpad hoj. Helst en R6:a. Eller R1:a från första modell och uppåt. Även kawa och Suzuki går bra

Tänkte försöka få tag i en till vettigt pris som inte är sne eller skev i ram eller sving utan bara har krachade kåpor styre, fotpinnar och sådana delar som är kass.

Tanken är att den ska bli en fighter under vintern isåfall, som jag kan ha till bus hoj och tjejen kan övningsköra på till våren.... Men jag har suttit och letat men det är ju omöjligt att hitta några. Vart får alla tag på sina hojar som varit vurpade och blir fighter senare.

Alla tips och ideér mottages....:)

///Micke

Har börjat leta lite efter en vurpad hoj. Helst en R6:a. Eller R1:a från första modell och uppåt. Även kawa och Suzuki går bra

Tänkte försöka få tag i en till vettigt pris som inte är sne eller skev i ram eller sving utan bara har krachade kåpor styre, fotpinnar och sådana delar som är kass.

Tanken är att den ska bli en fighter under vintern isåfall, som jag kan ha till bus hoj och tjejen kan övningsköra på till våren.... Men jag har suttit och letat men det är ju omöjligt att hitta några. Vart får alla tag på sina hojar som varit vurpade och blir fighter senare.

///Micke

Finns ett par på blocket

http://www.blocket.se/vi/12377470.htm?ca=11_s

http://www.blocket.se/vi/12376354.htm?ca=11_s

För 25 lax får du min (numera) kåplösa SV650s - perfekt för tjejen om hon ska övningsköra :tummenupp

För 25 lax får du min (numera) kåplösa SV650s - perfekt för tjejen om hon ska övningsköra :tummenupp

En SV 650 är ju inte precis de jag letar efter då jag ska ha den som Fighter och kunna busa med den själv också, Den är nog tyvärr lite för klen då...

///Micke

///Micke

Du har PM:)

UPP igen

Då intresse finns för vurpade hojar...

///Micke

Är det någon som vet var de hojar tar vägen som försäkringsbolagen anser för dyra för att återställa till ursprungligt skick? En kollega till mig la sig på sidan i 20 km/h och det kostade 36 papp för försäkringsbolaget att återställa. Låt oss säga att hojen landat lite värre och bara hade ett värde av 40 papp....

Var tar dessa vägen?

/D.

ligger i delar hos fleninge mc skrot :fakta

Mnja, ringde dem för nåra veckor sedan då jag sökte delar till en ER6a. De hade inte fått in någon ER6a alls enligt dem. Med tanke på att det varit den mest sålda de senaste åren så måste de kraschade ha försvunnit någon annanstans..

Trygghansa skickade min till Harrys Bilskrot i Malmö, visste inte att dom tog mc's också.

Om du orkar importera finns det hur stort utbud som helst till riktigt bra priser.

Mnja, ringde dem för nåra veckor sedan då jag sökte delar till en ER6a. De hade inte fått in någon ER6a alls enligt dem. Med tanke på att det varit den mest sålda de senaste åren så måste de kraschade ha försvunnit någon annanstans..

Antagligen uppköpt av nån firma och reparerad.

ja vill ha en klotad cbr600rr, gimme gimme...

Jag har för mig att man måste vara näringsidkare för att få köpa direkt från försäkringsbolagen, efter att man repat den måste man göra en besiktning och det besiktings pappret måste tillbaka till försäkringsbolaget...detta pga det har gjorts en del snabb rep med vissa konsekvenser..

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd