Lelleveckan

Hemma för 1 timme sedan, klarade mig från regn.
Tur att man åkte hem på måndag eftermiddag.

Rykten på campingen sa att det var ett antal hojar som hade blivit sprutade med rosa färg någon av nätterna. Är det någon annan som hört det???

I så fall, vilka jävla idioter det finns.:mad:

Annars var det en kul träff, väldigt trångt framme vid scenen när Rydell å Quick spelade ( såg dig nog Kongo när du försökte ta dig igenom trängseln), många som ställde upp i det inofficiella varvstopps och burnoutmästerskapen som pågick på nätterna å party varje kväll. Precis som det ska vara. Passade oxå på att köra på ringen, riktigt kul. Ända kändisarna där var Taz med respektive
 

Rykten på campingen sa att det var ett antal hojar som hade blivit sprutade med rosa färg någon av nätterna. Är det någon annan som hört det???

I så fall, vilka jävla idioter det finns.:mad:

Enda kändisarna där var Taz med respektive

Det här låter stolligt, men det var faktiskt en mentalpatient som hade avvikit från sin institution. Tråkigt nog hade patienten fått tag på sprayflaskor med färg, resten är historia... De har iallafall fått tag på "sprayaren".

Kändis och kändis... Damen drog med mig till banan för hennes jobb (Itago) hade lite provkörning på några av sina hojar. Mille, Tuono, SXV och Guzzi 1200 sport. Rätt uppskattat faktiskt. Fanns även att tillgå för provkörning vid vår stuga.
 
Det här låter stolligt, men det var faktiskt en mentalpatient som hade avvikit från sin institution. Tråkigt nog hade patienten fått tag på sprayflaskor med färg, resten är historia... De har iallafall fått tag på "sprayaren".


Vi fick tag på burken iaf & den skulle lämnas in för analys, men vi fick inte höra något om att de tagit den skyldige. Hur fick du veta?

Det ryktades ju om att det var två yngre tjejer från campingen som hade gjort det & blivit utslängda, men så var det alltså inte då?

20 hojar blev nedsprutade, varav två var från min stuga. Inte särskilt kul, folk var på krigsstigen ganska länge.

Hoppas vi slipper sånt skit nästa år, då det i fjol var någon som roade sej med att repa hojar.
 
Skulle kunna vara så, men jag är bara en liten blyg, försynt, ödmjuk och tyst liten pojke från den djupa skogen i Sysslebäck.

...som låg och sov varje gång man skulle komma och hälsa på..:7peta
Kom inte ens ut när vi sjöng vackert utanför stugan.

Är det där med mentalpatienten sant? Eller är det ännu en av Taz fylle historier?:D
 
trist som fan att sånt här kan hända.. var det inte nått som hända förra året oxå.. har för mej att det vara några hojar som blev repade?

hur som helst.. hoppas att det nu var den psyksjuka som gjorde illdådet... hur blir det med ersättning till de drabbade nu då?

mvh robb
 
trist som fan att sånt här kan hända.. var det inte nått som hända förra året oxå.. har för mej att det vara några hojar som blev repade?

hur som helst.. hoppas att det nu var den psyksjuka som gjorde illdådet... hur blir det med ersättning till de drabbade nu då?

mvh robb

Sant, det var ett gäng hojar som repades förra året.

Med hjälp av någon cellulosalösning försvann skiten, lite svårt i de små skrymslena bara. Skulle inte tro att någon ersättning betalas ut.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top