Vem har klotat...Häggviksrondellen?

.mac

Hajjper Spårts
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Gixxer 750 -98
Åkte precis till jobbet och det stod en SH i Häggviksrondellen som
hade sett bättre dagar.
Är det någon här?
Vad hände?
Är du ok?

du menar rondellen vid TDC? jag ser ingen hoj från kontoret, hanske har plockat upp grejerna?

Det är High Chaparal i den rondellen, man är nära att skita ned sig varannan gång man skall igenom den!

Bodde där ett tag, och det vart ett jävla snack om att den och Häggviksrondellen var livsfarliga, men förstod aldrig varför.. Någon som har nån förklaring?

Bodde där ett tag, och det vart ett jävla snack om att den och Häggviksrondellen var livsfarliga, men förstod aldrig varför.. Någon som har nån förklaring?

faktiskt inte då jag åker i häggviksrondellen varje arbetsdag. tycker den inte är värre än nån annan rondell.. förutom att den är kraftigt oval så på slutet blir de till å svänga lite mer lite snabbare.

faktiskt inte då jag åker i häggviksrondellen varje arbetsdag. tycker den inte är värre än nån annan rondell.. förutom att den är kraftigt oval så på slutet blir de till å svänga lite mer lite snabbare.

Ja precis! Åkte därigenom varje dag i ett halvår, men förstod aldrig varför folk hade problem med den.. Jaja. Alltid skall man klaga på något.

såg också hojen i morse när jag kom till jobbet, hoppas allt gick bra med förarn, såg inte jättefarligt ut...

Har märkt att om man kommer från sollentuna och tar vänster ut mot motorvägen är det en extra knicks där, rondellen är lite oval, kan ha vart lite för hög fart och han hamnade vid sidan om... men alla räcken såg ju ok ut.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back