Däck ... what to do...

Scuba diver

Dansken ......
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Suzuki RG(V) 500 & Ducati Monster S2R 1000
Jeg står med et lille problem

Banedag 25/6, licenskurs 28-29/6 och tävling 30/6-1/7 .....

Jeg har netop köpt min mc (tack till Crallan) och de däck som sittar på har kört 1 tävling, (Falkenberg, sista helg)...

Jeg er Begynder med STORT B og har ingen anning om hur lång tid et sæt däck kan holde...
Kan jeg mon bruge disse däck til de kommende dage, eller skal jeg finde nogle nye ?

Jag har surfet på nettet efter Dunlup 209 GP men de virker til at være slut alle steder...
Vad gör jag ? Jag har inte mycket tid kvar till at hitta däck..

Jeg har netop köpt min mc (tack till Crallan) och de däck som sittar på har kört 1 tävling, (Falkenberg, sista helg)...

Jeg er Begynder med STORT B og har ingen anning om hur lång tid et sæt däck kan holde...
Kan jeg mon bruge disse däck til de kommende dage, eller skal jeg finde nogle nye ?

Jag har surfet på nettet efter Dunlup 209 GP men de virker til at være slut alle steder...

dina däck bör nog hålla för bandagen och licenskursen.
fri träningen också kanske.
sen kan du säkert köpa nya eller bättre beg på banan inför tidsträning och tävling.

jag antar att det är Sportproduction vi snackar om

dina däck bör nog hålla för bandagen och licenskursen.
fri träningen också kanske.
sen kan du säkert köpa nya eller bättre beg på banan inför tidsträning och tävling.

jag antar att det är Sportproduction vi snackar om

Jap, det er en RS250 ...

Ok, jeg kører med de däck som sittar på... Kanske det går at köpa nya på banan ? (Linköping)...

Halloj Palle, jag tror att du ganska lugnt kan köra på dom däcken, men om du är tveksam, så ring TL racing. det är han som säljer dem i sverige och han trodde han skulle ha däck hemma nu
Crallan

Om du inte siktar på att vinna racet utan bara kör för att det är kul och lära dig så kan du köra fler race på dessa däck också.

Far och jag har kört 2 räjshelger i England (8 heat!) samt en banträff och ett race nu i helgen i Våler på beggade däck vi köpte av Torkel, och frågan är om Torkel vet hur mycket de gått innan.

Kommer kanske att ha ett nytt set med däck till salu på gelleråsen,fick ett nytt set av min lokale däck handlare samtidigt som ett är på väg från TL

*/ ?>
Back