grevens mc ???

GizmoBlade

Medlem
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
Honda CB1000RA -09
har dom semester eller har dom kursat?

beställde ett drev till min blade den 5/6 och inte fått nått än,,

dom svarar inte på mail heller?

nån som vet?

Greven är toppen, utan han hade vi varit helt off på torpet när kedjan försvann.

3024452 Har i två dagar försökt förmå denna där Torbjörn att skicka 2 set kåpor samt andra saker men icke sa nicke då han verkar vara kraftigt handlings förlamad och hela tiden skyller på att han troligtvis inte kommer att hinna få i väg detta till trotts vetskapen att 2 förare kommer att stå utan kåpset kommande race helg i Linköping!! :va

Sjukt pinsam service fröken Torbjörn & Grevens mc delar - kanske för optimistiskt att förvänta sig något annat av er & inga fler rekomendationer till våra däckskunder att vända sig till er i från vår sida!! :tummenupp

/Fürstenhoff.

Ps!
Inte kåpor till mig utan till ett par av mina egna kunder!!
Ds!
Hur hade du själv reagerat om någon skrivit så om dig och din verksamhet?

Jag har bara haft mycket positiva erfarenheter utan Jan och hans verksamhet, alltid mycket bra bemötande och blixtlev. med DHL..

min leverans var ingen blixt,, väntade nästan 4 veckor innan jag fick ett drev och en katalog.

Det kan gå fel för alla ibland och ibland räcker tiden helt enkelt inte till för allt man borde och måste göra. Men allmänt talat finns det nog ingen som kan mäta sig med Grevens när det gäller service och leveranskapacitet. De är ingalunda bäst på alla punkter men på just service och leveranskvalitet är de svårslagna.

Där har alla vi andra en hel del att lära oss. (Och det gör vi, sakta men säkert :) )

Har väntat sen 25/4 på mitt kåpset till min GSX-R 600 -97'a, inte kommit än. Fått flera "Inom 2 veckor"-mail av Jan. Nu har jag dock tröttnat och valt att avboka min order.

// Mvh Erik

Köpte en quickshifter från Greven nyligen. Så fort den nya modellen till min hoj kommit in skickade han den och ringde även för att informera om att den var på väg = bra kundservice :tummenupp

Har väntat sen 25/4 på mitt kåpset till min GSX-R 600 -97'a, inte kommit än. Fått flera "Inom 2 veckor"-mail av Jan. Nu har jag dock tröttnat och valt att avboka min order.
Kolla med NGC-Racing, de har kåpor till din hoj på sin sajt så kolla vad leveranstiden är:
http://www.ngc-racing.se/index.php?page=product&prod=646
http://www.ngc-racing.se/index.php?page=product&prod=72

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...