Gummianka
Ny medlem
Hmm nu sitter jag hemma efter att ha åkt 50 mil tur retur för att kolla på en hoj jag drömde om ,,, trodde jag.. när jag kom till götet för att titta på en tl1000r som jag bara kända yes.... när man sett den på bild och till och med fick gps en att funka på vägen så dök jag upp och möttes av killen som skulle sälja den. perfekt, allt ok, tills vi närmar oss motorcykeln. 98 gått 2000 mil och öhhh någon hade försökt stjäla den under natten och knäckt en bit av styrkronan och även mejslat sönder tändningslåset. fast hojen var fastkedjad och dubbla lås.
sedan i övrigt var hojen i crappy skick. kedjan var slut och drivpaketet i övrigt med. Skavanker som faan så jag fick köra hem med svansen mellan benen...
Suck vad deprimerande
sedan i övrigt var hojen i crappy skick. kedjan var slut och drivpaketet i övrigt med. Skavanker som faan så jag fick köra hem med svansen mellan benen...
Suck vad deprimerande

. Åkte själv igår enkel resa flyg Sthlm - Umeå och paketerade ner stället och tankväskan i en sopsäck och resten handskar/stövlar och hjälm som handbagage och var framme ca 10.00 samt hämtat ut grejerna vid rullbandet och måste varit ca 11.00 så startar jag med en "ny" beggad 02 Busa mot Sthlm - allt klart inom den timmen och skicket stämde överens med vad han sade - klockers
måste ju ha nådigt ont i räva efter en så tripp

som väntade i andra änden. Så hjälpte nog