Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hallå!
Har luftat mina bromsar i drygt en timme nu och får inget tryck. Kommer inga luftbubblor ur slangen vid nippeln bara olja. tömde hela systemet innan jag hälde i ny, Kan det ta sån tid att få upp tryck? hojen är en ktm 660 06
Kollade här på sport hoj å ffick ett toppen tipps att inte tömma systemet utan böja fylla på ny precis innan de blev tomt i behållaren till bromsarna.. Funkade toppen!Du måste väl ha ett litet tryck för att kunna lufta dom?
ha nippeln stängd tryck in bromshandtaget å öpna nippeln lite?
Sist ja böt gick de gör lättKollade här på sport hoj å ffick ett toppen tipps att inte tömma systemet utan böja fylla på ny precis innan de blev tomt i behållaren till bromsarna.. Funkade toppen!
![]()
Hehe ja.... jag läste på sporthoj efter att jag hade tömt systemet![]()
bromspedalen är helt slapp. använder tekniken du beskriver och det kommer olja ur nippeln men byggs inte upp nått tryck i pedalen, verkar som sytemet e fullt med olja och oket skjuter ut en del men inte helt. Har letat läckor med läcksprej men hittar inget.
Hehe ja.... jag läste på sporthoj efter att jag hade tömt systemet![]()
bromspedalen är helt slapp. använder tekniken du beskriver och det kommer olja ur nippeln men byggs inte upp nått tryck i pedalen, verkar som sytemet e fullt med olja och oket skjuter ut en del men inte helt. Har letat läckor med läcksprej men hittar inget.

Lycka till så du kan ut å gasa snart igen!![]()
Menar du inte, så du kan ut å bromsa snart igen?![]()
( kunde inte låta bli )![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen