Grattis Nursey!

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Grattis!

Guiness ---> :öl

GRATTIS! (i efterskott..)

Bättre sent än aldrig, eller hur sötnöt? :rodnar :crash

När vill du ha din present? :tuttar

Snart åker vi :hojcbr

Jag vet, så du skall lyssna på mina visdomar ;)
hähä:gnissla

Näru, en riktig bitch from hell som dessutom jobbar som lapplisa lyssnar inte på någons "visdomar". ;)

Men hoppas iaf att du hade en trevlig födelsedag. :tummenupp

Glider förbi i slutet på veckan och grattar med lite extra festliga p-böter till dig. Kan pynta dem med lite rosetter å sånt krafs. Vi ses gamling. :D :pannkyss

Näru, en riktig bitch from hell som dessutom jobbar som lapplisa lyssnar inte på någons "visdomar". ;)

Men hoppas iaf att du hade en trevlig födelsedag. :tummenupp
Jag hade en bra födelsedag..så bra som dom kan vara när man är lastgammal :P
Glider förbi i slutet på veckan och grattar med lite extra festliga p-böter till dig. Kan pynta dem med lite rosetter å sånt krafs. Vi ses gamling. :D :pannkyss

You do that :tummenupp
Jag inbjuder till och med hela kåren att lyfta på mina vindrutetorkare och se vad som händer :D Do it, do it, do it..do it noooow
Ha det bra, hoppas jag inte träffar dig i tjänsten:arsele

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
..när får du tillbaka Jessie?

Jag vet inte än, hon skulle paras idag. Skulle gärna bränna iväg och hämta henne själv så fort de ringer, men nu är det bröllop ivägen:näsblod . Hoppas hon hinner hem så hon kan vara med på bröllopskorten! :D

Jag vet inte än, hon skulle paras idag. Skulle gärna bränna iväg och hämta henne själv så fort de ringer, men nu är det bröllop ivägen:näsblod . Hoppas hon hinner hem så hon kan vara med på bröllopskorten! :D

Skall du gifta dig *ler jättestort* (för man kan ju inte använda : D för då blir det ju så här:D och det ger fel intryck :P)
Kul om det är så iallafall och massor av lyckönskningar från mig :)

Kram

Ädit: och nu såg jag din avatartext..Superkul !! Hoppas ni får en underbar dag och ett underbart liv (och att du ler hela tiden o inte har ont :))

Back