Någon med 125a?

Linkan_

Jag kör bakhjul, det är ganska kul
Gick med
4 Aug 2006
Ort
Luleå
Hoj
Husqvarna WR 125 Motard, DT 125R
Ska flytta till uppsala i augusti! Skulle vara kul o veta om det är någon som köra 125a här? :)
 
Tjenare!
Jag kör 125. Cagiva mito. Brukar du köra mycket?
Jag vet upplands skönaste 2 meter breda vägar som är guld för små hojar som oss skulle va kul o bränna lite där.
 
Tjenare!
Jag kör 125. Cagiva mito. Brukar du köra mycket?
Jag vet upplands skönaste 2 meter breda vägar som är guld för små hojar som oss skulle va kul o bränna lite där.


Ja jag kör mkt, älskar att köra!
När jag flyttar så måste vi ju ta nån tur :yoparty
 
Tjenare!
Jag kör 125. Cagiva mito. Brukar du köra mycket?
Jag vet upplands skönaste 2 meter breda vägar som är guld för små hojar som oss skulle va kul o bränna lite där.
Vänta här nu! Vet du om trevliga småvägar så kan du ju inte hålla det för dig själv!

Seså, berätta var de finns.
 
När flyttar du in då Linkan? O var:)?


Jag flyttar in i augusti, just innan skolan börjar :) eller först ska vi bo hos mina släktingar som bor i ganska centralt i lägenhet, sen typ 30 augusti flyttar vi in i lägenhet i Årsta :)
 
jag har mc också. välkommen till uppsala. tyvärr finns det ej många med 125cc.
vet bara 5 st som har + en som tar kortet.
:)
 
Det är tunnt med skitrakor på vägarna nu - annat var det när jag var i den åldern att det var moppe eller 125:a som gällde. Polarna berättade om hur de kört fullgas från Almunge och in till stan :) (120 knyck! uj, uj! :D )

Såg dock en röd/vit sak härom veckan på Stålgatan - kan ha varit en Cagiva...
 
Det är tunnt med skitrakor på vägarna nu - annat var det när jag var i den åldern att det var moppe eller 125:a som gällde. Polarna berättade om hur de kört fullgas från Almunge och in till stan :) (120 knyck! uj, uj! :D )

Såg dock en röd/vit sak härom veckan på Stålgatan - kan ha varit en Cagiva...

Det var tider det, min RD125 från 1976 gick i hela 125 km/tim. Ujujuj vad fort det var.

Skämt om sido grabbar hjärtligt välkommen till våran glada "krets" av hojåkare.
Se till å tar er ut till Rörken på måndagar. Det är den givna träffplatsen för oss hojåkare i länet, för den delen grannlänen oxå
Se här för mer info: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=878
 
Härligt att det finns några som vill köra iaf :)

Längtar redan till att få komma på någon träff :tungan
 
Det är tunnt med skitrakor på vägarna nu - annat var det när jag var i den åldern att det var moppe eller 125:a som gällde. Polarna berättade om hur de kört fullgas från Almunge och in till stan :) (120 knyck! uj, uj! :D )

Såg dock en röd/vit sak härom veckan på Stålgatan - kan ha varit en Cagiva...

Ja det var ja så klart har haft körkorten sen 2 veckor tillbaka nu och har kört närmare 400 mil:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top