Hot Boy

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
Fantastiskt vad ni går igång på detta o tar allting på blodigt allvar.
Min text under nicket tycks du inte ens kunnat tolka, så var bara tyst om det.
Fortsätt spamma sönder tråden. Det är underhållning.

Så fort man inte tycker som ni gör så är man "dum i huvudet" , ha ha är det det bästa ni kan komma på? :D

:tummenupp :tummenupp
Jo men skit smart att tycka att det är rätt åt ngn att dom blir smittade av Hiv pga av ngn idiot sätter igång o försöker sätta på så många som möjligt när han vet han har hiv. Jaja skit samma. Tycker du det är rätt åt folk som blir våldtagna me lr?

:tummenupp :tummenupp
Jo men skit smart att tycka att det är rätt åt ngn att dom blir smittade av Hiv pga av ngn idiot sätter igång o försöker sätta på så många som möjligt när han vet han har hiv. Jaja skit samma. Tycker du det är rätt åt folk som blir våldtagna me lr?

Jag har inte någonstans skrivit att det är Rätt. Livlig fantasi vissa har.
Givetvis är inte våldtäkt heller rätt. Vad är det för frågor(!).

hahahahahaha kom du på hur fel det blev? ;)

btw. rätt sköj att få hiv när man e 17 ... skulle nog få de flesta att balla ur... sen vet man ju såklart inte hur han fått det..

Babyblade

Du verkar vara en sådär lagom slut. Har du hivtestat alla dina sexpartner?/ Har du någonsin fått ligga ?

Varför spammar ni sönder KGK:s tråd ?! Oartigt om något.
Sån här grillning (för att uttrycka sig milt) ska ju tas på pm.
Men det är inte lika kul för då kan inte alla andra läsa det o ta parti för er..

Varför spammar ni sönder KGK:s tråd ?! Oartigt om något.
Sån här grillning (för att uttrycka sig milt) ska ju tas på pm.
Men det är inte lika kul för då kan inte alla andra läsa det o ta parti för er..

Sorry. Jag tar bort mitt klumpiga inlägg!

jag har iaf inte liggit med honom. puh.
men jag är å andra sidan ingen tonåsflicka.

och ja ställer frågan nu , Är det någon som vill ställa upp på grov misshandel?
Lilla förvirrade pojke, hur ska du ge honom däng när han sitter häktad? Ska du och dina målbrotts-polare skjuta er in i Kronobergshäktet?

Sen vad är det högsta straffet man kan få i Sverige? 10 år för mord?
Högsta straffet i Sverige är livstids fängelse och det kan du få för ett antal brott. Inte för att det är relevant i detta fall, men jag missar aldrig en chans att försöka allmänbilda folk.

7års fängelse för vart och ett utav offren. Då känns det som han blir borta ett tag. Och förhoppningsvis får han rätt behandling av internerna.

Lilla förvirrade pojke, hur ska du ge honom däng när han sitter häktad? Ska du och dina målbrotts-polare skjuta er in i Kronobergshäktet?

Högsta straffet i Sverige är livstids fängelse och det kan du få för ett antal brott. Inte för att det är relevant i detta fall, men jag missar aldrig en chans att försöka allmänbilda folk.

Skiter i vilket nu, men han är vär det.

Karljäveln är HIV-smittad. Bästa dommen, ingen medicin för han! Då dör han av sig själv och han har bara sig själv att skylla. Lagomt plågsamt att göra så. Låt han lida!

Förstår dock inte hur man kan säga "dom får skylla sig själva".. Det handlar om unga flickor och en manupilativ dåre. Unga, osäkra tjejer som söker bekräftelse och träffar en sån där som verkligen vet hur man ska dra i trådarna för att få dom dit han vill = väldigt otrevligt, även om han inte ens hade haft HIV. Snacka om brist på empati och medmänsklighet. Usch å fy!

Tilliten på det svenska rättssystemet verkar ju vara på topp i den här tråden iaf.

Newsflash! Brottslingar får väldigt sällan det straff de förtjänar i sverige.

7 år per dömt fall är det..

vilket borde med tanke på tidigare fall summera till ungefär 2 ½ år till öppen anstalt, villkorligt frigiven efter 1 ..

fanns ju nån typ som gjorde liknande på tunnelbanorna i london för ett 10-tal år sedan, stack folk i trängseln med en spruta fylld med hiv-blod.

Vidare så tror jag inte mannen (läs avskummet) inte blir särskilt populär inne på anstalterna hos de övriga fångarna.

Aset har medvetet försökt infektera unga flickor med hiv.

Hiv -> Aids -> Plågsam död.

Bromsmediciner i all ära, men det funkar inte felfritt, inte på långa vägar.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hiv

Så vad borde straffet vara för någon som medvetet infekterar så många som möjligt med en normalt sett Dödlig sjukdom, ni som förespråkar rättssystemets dom över allt annat?

Personligen skulle jag jämställa hans förfarande med mordförsök, inte med misshandel.

Tror/hoppas dock att rättvisa skipas efter att han kommer ut från sitt behagliga krypin som det o-så rättvisa systemet tilldömmer honom.

Last edited:
Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...