Vapor?

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
Någon som install en vapor hastighetsmätare på en crm? hur mycket måste man ändra innan allt funkar?

finns det någon annan prisvärd mätare under 2000..

Någon som install en vapor hastighetsmätare på en crm? hur mycket måste man ändra innan allt funkar?

finns det någon annan prisvärd mätare under 2000..

Fråga lundgren har för mig att han köpt en sån... Han kommer säkert snart och skriver hära.

Har prulle också en vapor?
hade inte han en acewell?

emx.se har en lista över ÅF som borde kunna sälja en Vapor ;)

Last edited:
Ähh kör på vapor mkt tuffare och verkar mer prisvärd ;)

alla har dom nog inte i webshoppen men karlströmmotor har
hade iaf
ska se om jag kan hitta direktlänk ;)

för den sidan är ganska rörig

Edit:
http://www.karlstrommotor.se/websho...&query_type=&maxhits=&query=&article=TT75-800

där har du direktlänk
fast du får nog välja ett annat "kit"

ojdå^^ skickade efter den där du hade länkat till:huvet.. men vad är det för skillnad? såg inte att du skrev att jag borde ändra "kit":gnissla

någon som vet hur lång leveranstiden är från karlstrommotor?:)

ojdå^^ skickade efter den där du hade länkat till:huvet.. men vad är det för skillnad? såg inte att du skrev att jag borde ändra "kit":gnissla

någon som vet hur lång leveranstiden är från karlstrommotor?:)

vet inte vad det är för skillnad
har nog med hastighetsmätar magneten eller så
och kanske kyltermometern

ska kolla upp det :tummenupp

Edit:
har inte hittat nå som verkar skilja, men det kanske är nåt
hoppas på det bästa

Last edited:
vet inte hur hajj du/dina päron är på el men ett tips är att ladda upp med säkringar innan du börjar. det är iofs inga indkatorlampor i vaporen som e det som är jobbigast att hålla reda på. men lycka till och langa bilder och en kort recention om vad du tycker om den.

funderar på en vapor jag med nämligen. AceWellen va lite väl dyr...

vet inte vad det är för skillnad
har nog med hastighetsmätar magneten eller så
och kanske kyltermometern

ska kolla upp det :tummenupp

Edit:
har inte hittat nå som verkar skilja, men det kanske är nåt
hoppas på det bästa

Jo vi får hoppas^^ jag har sökt jag med men inte lyckats hitta någon annan som skulle "passa" bättre:)

vet inte hur hajj du/dina päron är på el men ett tips är att ladda upp med säkringar innan du börjar. det är iofs inga indkatorlampor i vaporen som e det som är jobbigast att hålla reda på. men lycka till och langa bilder och en kort recention om vad du tycker om den.

funderar på en vapor jag med nämligen. AceWellen va lite väl dyr...

Varken jag eller päronen är särskilt bra på sånt^^ men pappa känner en som jobbat i verkstan på mc sport som har hjälpt oss hitils med det mästa jag inte klarat av;)

jag såg att det var ett jävla strul på sladdarna när jag skulle byta lampa^^

Last edited:
Jo vi får hoppas^^ jag har sökt jag med men inte lyckats hitta någon annan som skulle "passa" bättre:)

Varken jag eller päronen är särskilt bra på sånt^^ men pappa känner en som jobbat i verkstan på mc sport som har hjälpt oss hitils med det mästa jag inte klarat av;)

jag såg att det var ett jävla strul på sladdarna när jag skulle byta lampa^^

ja det är lite sladdar. själv kommer jag nog byta mätare i samband med total fucking nermontering av hojen och plocka ur hela elsystemet och ta bort skit jag inte behöver. hatar el och kommer alltid att göra. därför är det onödigt att ha mer sladdar än man behöver;) sen sparar man ju några gram på de:yoparty

ja det är lite sladdar. själv kommer jag nog byta mätare i samband med total fucking nermontering av hojen och plocka ur hela elsystemet och ta bort skit jag inte behöver. hatar el och kommer alltid att göra. därför är det onödigt att ha mer sladdar än man behöver;) sen sparar man ju några gram på de:yoparty

precis:) och så tjänar du 0,001 km/h på det;):D:P

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back