Vill bara visa lite bilsnusk...

Vem som helst kan ju se att det är photoshoppat. LLA skylten ser rätt konstig ut. Men men du hade väl tråkigt.:tummenupp

Du kan väl förklara lite närmare exakt hur du (och vem som helst) ser att bilden är fejkad...

Kunde inte låta bli att kolla med vägverket, där man hittar följande info:

Regnr: KNU684 Färg: SVART
Fabrikat: PEUGEOT 206 GTI 3D 2,0
Årsmodell: Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1999
Chassinummer: VF32CRFRE40442000
Senaste EU-regbevis del 2: 2007-05-29
Upplysningar:

Ägare/Brukare
Namn: HÅGA BILDEMONTERING AKTIEBOLAG
Adress: VERKSTADSVÄGEN 1
Postnr: 137 37 Förvärvsdatum: 2007-05-29

Regnr: LLA140 Färg: SILVER
Fabrikat: VW PASSAT 2,0 FSI
Årsmodell: Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2006
Chassinummer: WVWZZZ3CZ7P007948
Senaste EU-regbevis del 2: 2006-08-17
Upplysningar:

Ägare/Brukare
Namn: EUROPEISK BILUTHYRNING AKTIEBOLAG
Adress: BOX 17111
Postnr: 104 62 Förvärvsdatum: 2006-08-17

Men visst kan bilden vara fejkad (att den ena bilen är inklippt, inte skylten)...eller så kanske vägverkets fordonsdatabas är hackad...eller :näsblod

Du kan väl förklara lite närmare exakt hur du (och vem som helst) ser att bilden är fejkad...

Kunde inte låta bli att kolla med vägverket, där man hittar följande info:

Men visst kan bilden vara fejkad (att den ena bilen är inklippt, inte skylten)...eller så kanske vägverkets fordonsdatabas är hackad...eller :näsblod

Hahaha... så jävla klockrent, väntar med iver på svar från kawakex! :D

Haha! klockrent!
Oddsen att man ens ser det när man går förbi bilarna!

/Martin

:näsblod

Om ditt inlägg är seriöst och du därmed inte ser ironin i mitt tidigare inlägg så kommer jag placera dig i samma kategori som kexet, grattis :tummenupp.

Vad menas med seriöst:confused:
För övrigt hade farsan en folkabuss förr med regnr NEG375, det kan ju om man vrider lite på det bli NEG 3=E 7=7 5=R...NEGER. Sen hade morsan en gammal golf (spygrön, som gick av på mitten när den blev gammal) också med AOA013, då kom jag alltid att tänka på gamle 313, Kalle Ankas bil.
Och Ako-kola. Det har kommit en ny smak föresten, vet inte vilken det var men den verkade god iaf. Fast chokladako är nog favoriten iaf.
Idag åt jag ballerinakex, typ 8 st. Det var längesen men dom var fortfarande lika goda nu som då.
Skönt var det i vattnet också, fick doppat mig 2 gånger! Sen ville Thomas hem. Jag somnade på sängen och sen kom solen och då vände jag mig för jag blev bländad.
Min hojs regnr börjar med TOY, det ni! Finns 2 st GSXR1000 häromkring som också börjar med TOY. Och när mor & far besökte Hufvudstaden så såg dom en SV 650 med just TOY i början av regnumret. Min kollegas importerade donna heter Thoy, lite komiskt.
Nej dags att bli seriös!

God eftermiddag!

/Bobby

Imponerande att kunna fatta/fånga tillfället på bild. Du borde skicka bilden till ägarna:tummenupp . Hade vatt kul att höra reaktionen.

Min hojs regnr börjar med TOY, det ni! Finns 2 st GSXR1000 häromkring som också börjar med TOY. Och när mor & far besökte Hufvudstaden så såg dom en SV 650 med just TOY i början av regnumret. Min kollegas importerade donna heter Thoy, lite komiskt.
Det finns väl en hel hög med Suzuki av den där årsmodellen som har TOY i registreringsnumret?

Det finns väl en hel hög med Suzuki av den där årsmodellen som har TOY i registreringsnumret?

Hehe det finns det alldeles säkert. Gissa om det är många som påpekar det! "Har du tillverkat den skylten själv eller?" är en utav kommentarerna.

/Bobby

2991138 Det finns väl en hel hög med Suzuki av den där årsmodellen som har TOY i registreringsnumret?
Väldigt många gsxr 1000 -03 har TOY XXX som reg nr.
Var på en bankörning för ett tag sedan, 3 av 3 gsxr 1000 hade toy i början :tummenupp

2991152 Hehe det finns det alldeles säkert. Gissa om det är många som påpekar det! "Har du tillverkat den skylten själv eller?" är en utav kommentarerna.

/Bobby
Brukar mest få höra:
-Jasså, det är en sånhära leksak!

Last edited:
Min hoj har WZP :tungan

Edit: Eller har jag bara fått för mig att det är en msn/lunar-förkortning på what' s up? :va

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back