Försök att hitta en amerikan som kan namnen på alla delstaterna.![]()
Väldigt många amerikaner blandar också ihop antalet delstater med veckor på året och tror att det är 52 i stället för 50.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Försök att hitta en amerikan som kan namnen på alla delstaterna.![]()
Ja, Fiat är ett jättestort koncern, men vanligt folk kjänner Fiat som en biltillvärkare. Och det är inte överraskande att en average joe inte kjänner til fiat..Precis Fiat är väl en av Europas största tillverkare av bilar även om de är små här i Sverige. Mest pga av dåligt rykte från -70 och -80 talet pga rost.
Fiat är en väldigt stor koncern som inte bara tillverkar bilar utan även en hel hög med industriprodukter. En färja jag var och gjorde jobb på i Italien hade gasturbiner tillverkade av Fiat.
De har varit/är ägare till både Ferrari och Alfa Romeo.
Sen har jag inte mer koll på Fiat som bolag...
Nu undrade han vad flat var, han hajar inte att det står FIAT![]()
frågan e om alla här kan placera sveriges landskap...
Till att börja med har vi deras kloka presidents anledning för att gå in i Irak...
"Vi måste ha död på alla krigsgalningar"
Sen har vi följande bilder...
Kan inte svära på att alla från det stora landet i väst, men det är roligt ändå![]()

Bild tre är lite spännande. Ser ut som om någon kört upp på stolparna från andra hållet också. Hur lyckas man?![]()
Sista bilden är egentligen rätt tragisk.Till att börja med har vi deras kloka presidents anledning för att gå in i Irak...
Kan inte svära på att alla är från det stora landet i väst, men det är roligt ändå![]()
Sista bilden är egentligen rätt tragisk.

Hur trovärdig är man som advokat när man har varit porrskådis?![]()
Funkar i Italien men kanske inte i USA. Men vem vet, hon kanske kan företräda sina branchkollegor?Kan man bli politiker så kan man säkert bli advokat...
Denna fick mig nästan att kissa i byxorna!Till att börja med har vi deras kloka presidents anledning för att gå in i Irak...
Kan inte svära på att alla är från det stora landet i väst, men det är roligt ändå![]()

Denna fick mig nästan att kissa i byxorna!
![]()

Ja, den var helt klart bästDenna fick mig nästan att kissa i byxorna!
![]()

Ja, den var helt klart bäst![]()
tycker inte det är så konstigt att dom inte kjänner till en liten biltillvärkare från italien som inte säljs i usa... trött på europeer som tror dom är så mycket smartare änn amerikanerna.. hitta mig en skandinav som kan namnen på alla 50 stater i usa..

åhh vad jag instämmer
sån underbart fettsugen mentalitet. så går det när man lärt sig allt man kan genom att läsa aftonbladet och se på tv...
"fettsugen mentalitet" - utveckla!åhh vad jag instämmer
sån underbart fettsugen mentalitet. så går det när man lärt sig allt man kan genom att läsa aftonbladet och se på tv...
"fettsugen mentalitet" - utveckla!
Du är inte ensam om erfarenheten att vara svensk bosatt i USA. Jag har bott där i flera år och fått fördomar om amerikaner både bekräftade och dementerade.
En oerhört mycket större andel amerikaner än svenskar är okunniga om företeelser bortom det egna landets gränser. Det är ingen åsikt. Om du tar dig för pannan vid tanken på att svenskar "ser på tv" så är den svenska varianten (t.o.m. TV3) en fenomenal källa för allmänbildning jämfört med amerikanska FOX, ABC osv.
Detta har hamnat en bra bit ifrån ämnet om Rossis nya huvudsponsor Flat. En kort replik bara: jag skrev inte att TV3 erbjöd "intelligent information" utan att man har större chans att bli allmänbildad genom att titta på deras program än genom de som sänds av FOX. Over & out.Haha ja verkligen, fenomenal.Och jag har ingen erfarenhet av att vara svensk bosatt i staterna, däremot levde jag mina tidiga år där och har självklart återvänt med jämna mellanrum men jag känner mej i stort sett lika svensk som amerikan.
Jag tycker att det är så jävla roligt att höra folk säga att amerikaner är så dumma osv för det här landet är precis lika fultjockat med amöbor i allt från media till riksdagen. Ärligt talat, Bushregeringen är skrot och det var den från början, men hur jävla bra har vi det här då? Reinfeldt som skulle åka dit och visa att "jag tar ingen skit från dej" kommer hem och är vill inte ligga med filippa för att han e så kåt på george. Och big brother, den skiten finns här med lixom. Jag har spenderat vad jag tycker är mycket tid i båda länderna och folk e precis lika jävla utvecklingsstörda här som där. Skillnaden är väl som sagt att dom skiter i större utsträckning i vad andra länder gör än vad vi gör här. Bortsett från om det drabbar dom vill sägaMen jag gillar oxå att hålla rent framför min dörr.
Och du, i helvete heller att tv3 erbjuder någon som helst jävla intelligent information...
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |