nytt ställ = såpad sits?

LeeRoy

Fh Fh Fh
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -96
köpte nytt ställ igår :yoparty

glad ihågen och ut å kör, men va fan ja glider runt på sitsen som den vore såpad? :va

köpa halkskydd man har i badkaeret :D eller nått? :D andra som upplevt samma med nytt ställ? blir det bättre efter ett tag? när röva:arsele slitits in?

Nej, det ska inte bli bättre med tiden, lädret ska ju alltid vara insmort så det fortsätter vara levande och skyddare. Det är ju bra om man inte sitter fast, annars kan man ju inte flytta röven i kurvorna :va

Nej, det ska inte bli bättre med tiden, lädret ska ju alltid vara insmort så det fortsätter vara levande och skyddare. Det är ju bra om man inte sitter fast, annars kan man ju inte flytta röven i kurvorna :va

Inte så kul om man glider av helt bara...

Jag hade det problemet med mitt ärvda gubbställ (gore-tex). När jag bytte till läder så sitter jag bra.

Stompgrips är kanon om man ska köra lite aktivt, mitt skinnställ är också rätt halt men med dessa kan man greppa ordentligt.

låter bra, men har vant mig nu, så ja stör mig inte längre, har börjat använda knäna mer automatiskt nu, till skillnad mot innan :tummenupp

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back