Hot Boy

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
Känns som att det kanske är dags för vår lagstiftande församling riksdagen att instifta en ny lag som är med hårdare straffpåföljd än grov misshandel. Med tanke på att tjejerna som blivit smittade måste äta bromsmedicin resten av livet, att de aldrig kommer att kunna ha oskyddat sex (personligen skulle jag tänka mer än en gång innan jag doppade även om jag hade en kondom gjord av Rukka med Armocore), de löper en enorm risk att få barn med HIV osv. Känns som att lagen skulle kunna få namnet Lex Luthor...

Känns som att det kanske är dags för vår lagstiftande församling riksdagen att instifta en ny lag som är med hårdare straffpåföljd än grov misshandel. Med tanke på att tjejerna som blivit smittade måste äta bromsmedicin resten av livet, att de aldrig kommer att kunna ha oskyddat sex (personligen skulle jag tänka mer än en gång innan jag doppade även om jag hade en kondom gjord av Rukka med Armocore), de löper en enorm risk att få barn med HIV osv. Känns som att lagen skulle kunna få namnet Lex Luthor...

Detta handlar om liv eller död, det är minst 130 tjejer som har drabbts.
kanske 40% mår psykiskt dåligt eller mer?
han förtjänar däng helt enkelt.

kondom är skiten. fast det finns ju andra sätt att bli smittade på
Jag röstar på avlivning om man vet om sjukdomen och ändå har sex.

Tror jag inte skulle uppskatta det som kille heller att bli smittad av HIV från en tjej.

Nej, det är ju samma sak.
Ingen vill ju bli dödsdömd efter lite sex eller hur?
Avliving om man inte sköter sig.

Last edited:
Har suttit några timmar och försökt klura ut vem aset är, och jag kan eventuellt ha en ledtråd nu.
så nu håller jag på att ta reda på mer.
och ja ställer frågan nu , Är det någon som vill ställa upp på grov misshandel?
vill helst ta detta utanför sporthoj.
men är det någon som vill så är det bara att kontakta mig eller lägga till mig på msn...

Ursäktar meningen "Grov misshandel".

Föressten, kom inte med några påhopp nu, vill bara ge någon lite däng,
Den som gör påhopp på det jag skrivit så kommer du vara en liten slask***** i mina ögon

är du en såndär som kan massa kampsport å går runt å slåss på kvällarna?:rolleyes:

tycker annars att det var ett litet omoget inlägg

2988966 Har suttit några timmar och försökt klura ut vem aset är, och jag kan eventuellt ha en ledtråd nu.
så nu håller jag på att ta reda på mer.
och ja ställer frågan nu , Är det någon som vill ställa upp på grov misshandel?
vill helst ta detta utanför sporthoj.
men är det någon som vill så är det bara att kontakta mig eller lägga till mig på msn...

Ursäktar meningen "Grov misshandel".

Föressten, kom inte med några påhopp nu, vill bara ge någon lite däng,
Den som gör påhopp på det jag skrivit så kommer du vara en liten slask***** i mina ögon
Du är 15 år? :rolleyes:

är du en såndär som kan massa kampsport å går runt å slåss på kvällarna?:rolleyes:

tycker annars att det var ett litet omoget inlägg

vill bara hjälpa tjejerna, dom vart inte så gamla.

och nej jag går inte på kampsport men ja gick lite förut.

ni får förstå att ja menar väl mot oskyldiga människor...

Nej, jag är snart 17 år...kör du stunt med 600? joina isåfall.

Föressten menar jag bara väl mot killen som förstört så mångas liv.

han visste om det också.
tycker det är helt fel, så han förtjänar iallafall lite däng.
hoppas han får det "skönt" i fängelset.

Last edited:
Fy satan vilket svin. Tänk om tjejerna har ynglat av sig på diverse killar & så är smittan i full rulljans :mad:
Misshandel är bara skitsnack, det är ju indirekt mord!

Fy satan vilket svin. Tänk om tjejerna har ynglat av sig på diverse killar & så är smittan i full rulljans :mad:
Misshandel är bara skitsnack, det är ju indirekt mord!

Håller med, En plågsam död, vissa här på sporthoj verkar ju va i hans spår, eller ?:huvet

Fyfan!!, snart kanske HIV är lika känt som Klamydia i sverige?!

Emcom: bara lägg ner o hjälp till istället.

Drysen : Lägg ner du också.

Det är för FAN allvarligt nu.

Ja bara väntar på att HIV kommer vara lika känt som KLAMYDIA i sverige.
slår vi ihjäl aset så blir det säkert en bra minskning

Swedie, banna mig om du vill men försöker faktiskt hjälpa folk.

Last edited:
Javisst kan vi göra det!:tummenupp

Vad finns det kvar för otrevligheter.. :va

Hälla flytande metall över hans rygg
äsch kommer inte på någer me jag återkommer.

Jag kan hjälpa dig med förslag :tummenupp

Ryck ut håren på pungen med en pincett, ett hårstrå i taget
Ryck därefter ut naglarna, en i taget, låååångsamt
Ge han stötar på pungen med jämna mellanrum
Ta ett papper och dra långsamma drag på ollonet, pappers skärsår där borde inte vara så skönt!
Smeta in han i honung och sen släpp loss ett gäng bin eller getingar
Piskrapp på ryggen eller valfri kroppsdel
Doppa kuken i hundmat och sen släpp in en duktigt hungrig vovve

Då tar vi det demokratiska först, precis som en av våra vänner på Flashback försöker belysa och som Aftonblaskan och Expesten alltid glömmer. Karln är inte dömd ännu.

Aftonbladet är folkets åklagare, dommare, jury och bödel.

Glöm inte bort att han just nu sitter häktad och är misstänkt. Det kommer nog att dröja innan man har bevisat om det är just han och hur stor omfattning osv.

När han är dömd och det därmed att "fastställt" att han är skyldig, då kan du säkert ta med dig pöbeln och härja. Men vad hjälper det? Samhällets rättsinstans har ju redan slagit in honom i cellofan! :gnissla

Se så! Medborgargarden tillhör medeltiden eller nått annat land som ni säkert älskar att avsky, men som genom ett sådant här beteende på något vis avundas!

Men är han skyldig och döms så tycker till och med jag att det är synd att vi inte har dödsstraff i svea rike! Ett kok stryk ska man ha!

Då tar vi det demokratiska först, precis som en av våra vänner på Flashback försöker belysa och som Aftonblaskan och Expesten alltid glömmer. Karln är inte dömd ännu.

Aftonbladet är folkets åklagare, dommare, jury och bödel.

Glöm inte bort att han just nu sitter häktad och är misstänkt. Det kommer nog att dröja innan man har bevisat om det är just han och hur stor omfattning osv.

När han är dömd och det därmed att "fastställt" att han är skyldig, då kan du säkert ta med dig pöbeln och härja. Men vad hjälper det? Samhällets rättsinstans har ju redan slagit in honom i cellofan! :gnissla

Se så! Medborgargarden tillhör medeltiden eller nått annat land som ni säkert älskar att avsky, men som genom ett sådant här beteende på något vis avundas!

Men är han skyldig och döms så tycker till och med jag att det är synd att vi inte har dödsstraff i svea rike! Ett kok stryk ska man ha!

Sen vad är det högsta straffet man kan få i Sverige? 10 år för mord?

Vad kommer han då få för grov misshandel? 4-5 månader och ute efter 2?

Sjuka jävel. :mad:Jag yrkar för tortyr till döds. :mad:

2989119 Du har ju inte en korrekt flinga i hela paketet... :dummer
Är det så konstigt att en del folk resonerar så då?

Inget straff vi har i Sverige är tillräckligt hårt för det brott han har begått. Och kom inte med detta bullshit att han hade det jobbigt när han var yngre. Alla har ett val, även om det är svårare för vissa att välja rätt. Dödsstraff är för lindrigt för honom.

Det kommer alltid att finnas folk som vill ta saken i egna händer när rättssystemet suger.

Last edited:

Det är är, tyvärr, en helt annan diskussion...

Som Lasse Linderot, Ali Hussein, sade:
"Livstidsfängelse i Sverige, tolv år? Blir ni inte äldre?"

Glöm inte att Aftonbladet är en av de största våldsivrarna och hetsarna i sådana här fall. De har redan dömt killen, och på vilka grunder? Hörsägen och ett eventuellt erkännande? Det har hänt förr att folk "erkänt" för uppmärksamhet, under hot eller liknande.

Men det tar ju tid och reda ut och AB vill sälja lösnummer imorgon, inte om tre veckor när det är kallt!

Nej, det är kanske inte så konstigt att folk resonerar så. Men det är ju knappast mer rätt för det?!

Tror ni att han skulle lägga av med sina dumheter för att Stuntrider o hans medborgargarde skulle banka skiten ur honom?

Tänk om dom tar fel gubbe?

ja, fan, det är ju så jävla amerikanskt 1800-tal så man blir mörkrädd. Man kan ju fantisera men han menar ju allvar. Ja, han vill iaf ge sken av det :gnissla

Edit: Vem ska avgöra när det är ok att hota folk med grov misshandel och inte? Det är ju mest en principsak. Grottfolksattityd... :huvet

2989183 Nej, det är kanske inte så konstigt att folk resonerar så. Men det är ju knappast mer rätt för det?!

Tror ni att han skulle lägga av med sina dumheter för att Stuntrider o hans medborgargarde skulle banka skiten ur honom?

Tänk om dom tar fel gubbe?

ja, fan, det är ju så jävla amerikanskt 1800-tal så man blir mörkrädd. Man kan ju fantisera men han menar ju allvar. Ja, han vill iaf ge sken av det :gnissla

Edit: Vem ska avgöra när det är ok att hota folk med grov misshandel och inte? Det är ju mest en principsak. Grottfolksattityd... :huvet
Jag kan se båda vinklarna. Och jag tycker givetvis att det är fel att ett medborgargarde skall ta över där rättssystemet sviker. Det är där demonstrationerna behöver vara. Se till att det blir högre straff istället så vi andra slipper bry oss.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!