Avreagerasigtråden

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Ort
Örebro, Närkes Kil
Hoj
Yamaha R6 -01
Nu när vi har lite otur i uppsala. Jag menar, först AffeR1 och hans Honda. Sedan jag och min förlorade Motard. Och så har vi HighTower och hans Packbox. Pingu och hans vurpa.

När vi nu har sådant oflyt så kan det vara skönt att få ur sig lite vrede, därför starta jag nu denna tråd. Skriv det ni känner, se till att få ut allt. Jag börjar:

Jag har en hälsning till alla tjuvar och banditer. Murphy kan ta åt sig också

Må lopporna från tusentals kameler hemsöka era armhålor!


Så, nu känns det lite bättre.
 
Nu när vi har lite otur i uppsala. Pingu och hans vurpa.

Ja just det, för otur var det. Enbart ren och skär otur! :mattias

Hur som helst, du har rätt i att det verkar som att det går troll i Uppsalaåkarnas grejer just nu. Ska vi anlita en exorcist kanske, eller räcker det med en bön?

"Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt vrid .
Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen så och på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag, och förlåt oss våra böter,
såsom och vi förlåta dem som oss snabbare äro,
och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser.
Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten I evighet.
Amen"
 

"Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt vrid .
Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen så och på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag, och förlåt oss våra böter,
såsom och vi förlåta dem som oss snabbare äro,
och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser.
Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten I evighet.
Amen"

:tummenupp :tummenupp :tummenupp
 
Yiyingen fick ju motorhaveri förra måndagen precis när jag kom fram till stan och min Hynda är också snodd så det spelar tydlingen ingen roll var man bor, kör man i Uppsala hälsar murphy på.:gnissla :gnissla :gnissla
 
"Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt vrid .
Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen så och på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag, och förlåt oss våra böter,
såsom och vi förlåta dem som oss snabbare äro,
och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser.
Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten I evighet.
Amen"

Amen.. pastorn!:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top