Halmstad

Japp det va ett par år sen nu. Hade skit kul på min avslutning hoppas du får det också...

Jag har min skolavslutning nu. Har precis skickat in de sista grejerna för denna terminen så nu är man en hårt slitande arbetare fram till augusti. :)

:tungan Yee, jag tar studenten på fredag =) Vad får jag i present :rolleyes: ??

Gott.. nu ska det bli en sommar full av mc åkning.. ska bara köpa ny hojj först som jag fortfarande letar efter :D
Kör lugnt imon om ni kör...Torsdag ju.

Hej hej.

Sitter just nu uppe i STHLM och tyvärr är det inte så mkt hojåka. Har tidigar, på Westsidersriders sida, puchat lite för en lite längre sväng på lördag (om vädret är bra) rundan jag tänkte är i såfall HSTD-Laholm (bakvägen)-Skottorp-Båstad-Ängelholm-Mölle (med fika i hamnen), och sen hem igen. Någon som är på? Vi tänkte rulla typ 10 eller nåt.

Någon som är sugen?

/Henrik

Svantestrom och Ola:
Brukar ni vara med gänget och köra på torsdagar? Med 125:or?

Har tidigare varit med och kört med min sv650, inte med 125:an (det är en cross). I år har jag dock inte hunnit vara med på körningarna eftersom jag ofta kör cross vid den tiden på torsdagar.

licenskurs

Är det någon från halmstadtrakten som ska upp till linköping 28-29/6 på licenskursen? Jag ska dit, så samåkning hade ju varit en bra idé.

Tjo tänkte bara säga hej till allt Halmstad-folk och säga att det blivit en hojägare till i stan. Blev en SV 650 för mig, så vi ses på vägarna =)

Last edited:
Svantestrom och Ola:
Brukar ni vara med gänget och köra på torsdagar? Med 125:or?

Neipp,, är rädd att inte "hänga med" så jag har inte vatt med än :P väntar tills jag har en rejäl hojj så man hänger på titan,lahi, göken å de andra fräsarna ;)

jag kör mest med mina andra 125cc ägarkompisar :) självklart får vem som helst joina om de orkar "hålla vårt tempo" :D

Nåt intresse för en runda imorrn? Har lyft samma sak på Westsiderriders sida, och fått lite respons. Prel. kan man säga 13:30 imorrn vid slottsparkeringen, men återkommer med exakt tid imorrn.

/Henrik

Hej igen.

13:30 vid slottsparkeringen blir det. Vi är några (typ tre) som sammlas för lite körning. Men ju fler vi blir ju roligare blir det ju.:tummenupp

/Henrik

Neipp,, är rädd att inte "hänga med" så jag har inte vatt med än :P väntar tills jag har en rejäl hojj så man hänger på titan,lahi, göken å de andra fräsarna ;)

jag kör mest med mina andra 125cc ägarkompisar :) självklart får vem som helst joina om de orkar "hålla vårt tempo" :D

jaså.. men jag funderar på att hänge med de stora grabbarna någon gång. Det hade varit kul att prova. Jag har en några polar med 125:a också så alla kunde ju varit med någon gång.

Men vi hänger gärna med ert 125:a gäng någon gång. En YBR hänger man nog med i allafall:tungan

Har tidigare varit med och kört med min sv650, inte med 125:an (det är en cross). I år har jag dock inte hunnit vara med på körningarna eftersom jag ofta kör cross vid den tiden på torsdagar.

ah ok trodde den var reggad 125:a ..

Last edited:
jaså.. men jag funderar på att hänge med de stora grabbarna någon gång. Det hade varit kul att prova. Jag har en några polar med 125:a också så alla kunde ju varit med någon gång.

Men vi hänger gärna med ert 125:a gäng någon gång. En YBR hänger man nog med i allafall:tungan

ah ok trodde den var reggad 125:a ..

hehe.... jo men vi håller på att "bygga upp oss".. har uppkörning om 2 veckor..då har jag kanske snart en cbr 600 i stället ;) då ska vi se om du hänger med :arsele
Take care

jävla shit, nu när det verkar vara en hel del folk som kör så är man tvungen att lägga hojjen å bryta nyckelbenet :mad: jävla piss!

å se upp för gubbj*vlar som kör in i rondeller, har fått min sommar förstörd pga en sån gubbe i blå saab 9-3. :mad:

ha det så kul på vägarna.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back