190 slicks att sälja?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

sandstream

Guest
Ja, jag vet att man kan lägga ut en annons men eftersom detta troligtvis bara rör RR-förare så tar jag det här och Gustav får ta bort tråden om det är olämpligt.

Letar med ljus och lykta efter 190 slicks och kan konstatera att de Metzeler Racetech Slicks K2 jag vill ha verkar vara slut överallt.
Någon som har liggandes till salu eller kanske något annat märke så skicka ett PM med tillverkare, modell, pris och antal.

Ja, jag vet att man kan lägga ut en annons men eftersom detta troligtvis bara rör RR-förare så tar jag det här och Gustav får ta bort tråden om det är olämpligt.

Letar med ljus och lykta efter 190 slicks och kan konstatera att de Metzeler Racetech Slicks K2 jag vill ha verkar vara slut överallt.
Någon som har liggandes till salu eller kanske något annat märke så skicka ett PM med tillverkare, modell, pris och antal.
Zilversufer här på forumet hade en stor trave som han sålde för nån vecka sedan. PM:a honom.

Om du fortfarande letar efter 190 slicks så har jag en massa däck som ligger som du kan få köpa. Har allt, k0, k1 och k2 så det är bara att välja.

Ring om det finns intresse på 070-4916969
Mvh Filip Backlund

Om du fortfarande letar efter 190 slicks så har jag en massa däck som ligger som du kan få köpa. Har allt, k0, k1 och k2 så det är bara att välja.
Ring om det finns intresse på 070-4916969
Mvh Filip Backlund
Du har PM!

Är Sporthoj's folk ovanligt tröga eller?? :va
Folk skriver att det bara är att RINGA för att få mer info eller köpa däck mm men ändå så envisas dom med dessa förbannade PM!! :rolleyes:
Konstigt att vissa inte får tag i slicks!! :D
Jag brukar tänka precis tvärtom, varför hänga på ett internetforum där man kommunicerar med text och sedan envisas med att be folk ringa :rolleyes:

MYCKET BRA SKICK DÅ DOM ENDAST GÅTT ETT PASS PER SET!! :tummenupp
Och vad vill du ha för ett set K2:or?

Last edited:
Så. Nu vet folk var det kan köpas däck.
Tråden stängs för att sakta sjunka ner i SHs undre vegetation.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...