Isle of Man TT2007 - Tips!

Jonatan Frisk

When in doubt, gas it!!!!
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
Yamaha R1
Åker till Isle of Man på söndag kväll för att stanna under resten av raceveckan.

Jag kommer fram söndag kväll och vet inte var jag ska stå under måndagens superstockrace. Är det någon som har tips på bra platser för att se tävlingen, gärna runt Douglas, men även andra smultronställen välkomnas.

Funderar på det klassiska cafét ner för rakan genom byn, precis intill vägen, eller i närheten av bron där de flyger fram, men vet inte var någon av ställena ligger eller om det är lönlöst att ens försöka få en plats.

Är det kanske rent av så att någon ska ner och känner för lite sällskap under loppen, så får du/ni gärna höra av er.

/Lone Ranger

Åker till Isle of Man på söndag kväll för att stanna under resten av raceveckan.

Jag kommer fram söndag kväll och vet inte var jag ska stå under måndagens superstockrace. Är det någon som har tips på bra platser för att se tävlingen, gärna runt Douglas, men även andra smultronställen välkomnas.

Funderar på det klassiska cafét ner för rakan genom byn, precis intill vägen, eller i närheten av bron där de flyger fram, men vet inte var någon av ställena ligger eller om det är lönlöst att ens försöka få en plats.

Är det kanske rent av så att någon ska ner och känner för lite sällskap under loppen, så får du/ni gärna höra av er.

/Lone Ranger

Blir ju inget avis nu annars :(
Kan inte rekommendera något ställe, men själv skulle jag vilja vara på cafét intill vägen som du nämner.

Lycka till & hoppas du får kul!

Blir ju inget avis nu annars :(
Kan inte rekommendera något ställe, men själv skulle jag vilja vara på cafét intill vägen som du nämner.

Lycka till & hoppas du får kul!

Tack!
Att åka dit har varit en dröm allt för länge, så när jag fick reda på att en polare flyttat dit och frågade om jag ville komma förbi under TTveckan......SÅ VAR SAKEN BIFF!! :yoparty

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor