Kom in i red bull rookie cup

Kul, kul, grattis fan.:mad:
se till att utnyttja den här chansen till max,
:tummenupp
bara lite avis. synd att man är 6 år för gammal..... typ.:rolleyes:

Tjena.

Hela teamet håller tummarna!!!

Hälsn. Berra

GRATTIS!!!!!!:yoparty
Inte långt kvar till världseliten och:tuttar
Lycka till och kör så det ryker!!

Lycka till! :) Många nordbor där nere till helgen då alltså. Sturla och Gull är väl där också?
Någon som vet om Rebien sökt?

oFFkeFF skrev:
2406462 Lycka till! :) Många nordbor där nere till helgen då alltså. Sturla och Gull är väl där också?
Någon som vet om Rebien sökt?

Jag hörde nyligen från Stefan på RR fabriken att Reiben ska ner oxå, så vad jag vet så är det ovan nämnda, the twins samt Anton Sterner.

christer skrev:
2406893 Jag hörde nyligen från Stefan på RR fabriken att Reiben ska ner oxå, så vad jag vet så är det ovan nämnda, the twins samt Anton Sterner.

Hörde att även Sturla skall ner. Så, Norge, Sverige och Danmark.

Någon som hittat nån sajt där man kan följa pojkarnas framsteg lite mer ingående? De är ju igång nu enligt motogp.com

Skulle vara kul att veta om några av våra pojkar klarar första dagen. Tydligen kör de på Metrakit vilket kanske inte alla svenska killar har erfarenhet av...

Håller tummarna...

Chrille skrev:
2415887 Någon som hittat nån sajt där man kan följa pojkarnas framsteg lite mer ingående? De är ju igång nu enligt motogp.com

Skulle vara kul att veta om några av våra pojkar klarar första dagen. Tydligen kör de på Metrakit vilket kanske inte alla svenska killar har erfarenhet av...

Håller tummarna...

Jag pratade med Johan Schenning (farsan) idag. Då hade bägge grabbarna + Anton Sterner varit ute. Alla var jäkligt nöjda med insatsen, men skulle få vänta till sen eftermiddag för att se om det blir vidare tester. Sammanlagt 65 stycken skulle testa idag.

I morrn är det dags för Robban Gull och övriga nordbor.

Fan va kul!!
Ska ner till Valencia och kolla på finalen i motogp.
Åker nog tidigt i vecka43,
va det den 24:e det va körning för er?
Någon med mer info?
Skulle va kul och se:tummenupp
Lycka till och kör så det ryker:)

11 av 77 förare gick vidare idag. Johan trodde det var 4-5 från England. 2 från Irland, 2 från Spanien och 1 från Tyskland + ytterligare någon.

Tyvärr kom ingen av killarna med till sista gallringen på onsdag. Men dom tar med sig en riktig upplevelse hem.

I morrn har vi, vad jag förstår, Robban Gull, Sturla och Rebien.:tummenupp

Fick just info från Pelle (Antons farsa), alla tre som kvalade idag är tyvärr utslagna så nu får vi hoppas på Gullet, Reiben och Sturla i morgon.

grattis grattis väntar också på mitt besked !

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck