Lost tråden!

Jag tänkte på en grej han Hurley stora tjocka typen varför går han inte ner i vikt dem e ju för fan lost på en öde ö.

hmm...intressant...

Har ni tänkt på att Jack sa till han den mörhyade doktorn: "Gå upp till min far och om han är fullare än vad jag är så kan du avskeda mig".

Man Jacks far dog ju i australien...

Jack verkar inte klar i skallen där precis. Han kanske tror hans far fortfarande lever...?

De har inte kommit ifrån ön ännu det vi såg med Jack och Kate var en flashforward, det enda vi vet är alltså att de båda någon gång kommer komma hem, begravningsbyrån där kistan stod hette Hoffs/Drawlar vilket är ett anagram för flash forward.

Jag tror det är Michael i kistan.

Jacks far ÄR död.

Heroes är värdelöst numera sista halvan av säsong1 och framförallt finalen var ruskigt dåliga.

Tänkte mer på att Ben frågade Jack varför han så gärna vill lämna Ön, då han inte har något att gå tillbaka till. Då sa han bla "..your father is dead..."

En annan sak jag undrar över är varför Charlie valde att dö. han kunde ju ha gått ut ur kontrollrummet och stängt dörren efter sig eller simmat upp till ytan samma väg som han simmat ner.

Hans jobb där inne var ju redan klart. Han kunde ha trippat ut och klarat sig...

nej desmond sa klart och tydligt vid en annan syn att INGENTING får ändras.. alltså måste charlie dö om dom andra ska räddas...jacks far kanske kommer i lådan som vad man än önskar sig kommer i ... där lockes far kom....det förklarar att han lever i framtiden

Precis Charlie offrade sig för att inget skulle ändras i Desmonds syner.

Eller så är det så att Kate och Jacks framtid vi såg bara är en syn som Jack såg och som är en "eventuell" framtid om ingenting ändras precis som med Desmonds syner.

Gick dörren att stänga från utsidan också då? Jag antog att så ej var fallet och att han stängde dörren från insidan för att rädda Desmond.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg