Lost tråden!

RecursiveExistence

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Finns det ingen sån?! :skrämd Här är den i alla fall!! :yoparty

Vilket avsnitt är ni på? Jag är på avsnitt 21 säsong 3 :yoparty

EDIT: MrEm(o)com tyckte att jag skulle skriva att han och jag tyckte att det skulle finnas en Lost tråd då vi är dom största Lost nördarna i hela världen!! :)

Last edited:
Har sett säsong 1 och 2. Väntar tills alla avsnitt finns innan jag kollar igenom s3.
Tycker om det lugna tempot i serien, och karaktärernas bakgrundshistorier. Avslutningen på s2 var ju grym! håret reser sig på armarna när jag tänker på den.

Läste att Lost ska bli totalt sex säsonger. :/
Jag antar att dom tänkte mer dollars än kvalitet när de bestämde längden.

Va är det inte 24 avsnitt i s3? Trodde det var en vecka kvar innan avslutningen.
Ja det var ju ett jäkla skit att man börja titta. Nu måste man hålla på tills 2010 eller när det skulle sluta. Jag är bara rädd att det inte kommer bli några bra svar.

Men i alla fall. Jäklar vad jag vill att nästa avsnitt ska komma. Kommer i alla fall bryta traditionen att jag kollar på söndagkvällar.

Va är det inte 24 avsnitt i s3? Trodde det var en vecka kvar innan avslutningen.
Ja det var ju ett jäkla skit att man börja titta. Nu måste man hålla på tills 2010 eller när det skulle sluta. Jag är bara rädd att det inte kommer bli några bra svar.

Men i alla fall. Jäklar vad jag vill att nästa avsnitt ska komma. Kommer i alla fall bryta traditionen att jag kollar på söndagkvällar.

Jo jag tror att det är 24 avsnitt i s3 med.

Förra programmet var grymt E21, E22 kommer bli ännu grymmare!! :yoparty

Och det finns ju så många frågor utan svar ju!! kommer ni ihåg den där stora staty foten med 4 tår?! Vad fan är det?!

Lite nördgrejs: http://abc.go.com/primetime/lost/connections/index

btw! Har ni några favoriter då?

Mina va/är:
Mr Eko
Sayid
Sawyer
Locke
Hurley
Desmond

Last edited:
Ok. Då hade geting fel.

Stayn hade jag glömt bort, när och var hände det? Det är för långt mellan säsongerna.
Men visst fan har de följt upp "luckans" implotion/explotion dåligt?

fel och fel jag laddar ner avsnitten och då stämmer det, kanal4 ligger en vecka efter har jag för mig.

för övrigt är E21 grymt men E22 ganska trist:D

2954132 Finns det ingen sån?! :skrämd Här är den i alla fall!! :yoparty

Vilket avsnitt är ni på? Jag är på avsnitt 21 säsong 3 :yoparty

EDIT: MrEm(o)com tyckte att jag skulle skriva att han och jag tyckte att det skulle finnas en Lost tråd då vi är dom största Lost nördarna i hela världen!! :)
Get lost. :finger

fel och fel jag laddar ner avsnitten och då stämmer det, kanal4 ligger en vecka efter har jag för mig.

för övrigt är E21 grymt men E22 ganska trist:D

Kanal4 ligger 3 veckor efter :3freak

E22 handlade om? :va Det som är på ABC's hemsida eller nåt annat? http://abc.go.com/primetime/lost/index Senaste avsnittet jag tankade hem va E21 och är det som är på lost sidan.

Last edited:
Men nu på onsdag är det avsnitt 22?

Nu på onsdag är det säsongsavslutning med dubbelavsnitt på ABC. Förra veckans avsnitt ligger och väntar på DVR:n (i HD givetvis...) så det blir till att försöka hinna med det först.

Ok. Då hade geting fel.

Stayn hade jag glömt bort, när och var hände det? Det är för långt mellan säsongerna.
Men visst fan har de följt upp "luckans" implotion/explotion dåligt?

Statyn va när Sayid, Jin och Sun seglade med Desmonds båt över till andra sidan för att försökta ta tillbaka Walt från dom andra eller nåt sånt där, då såg dom statyfoten.

Ja luckan är väldigt dåligt uppföljt, ingen i serien verkar ju riktigt bry sig, "jaha, nu blev luckan imploderad och himlen blev lila..." Som om det inte vore nånting! Fast det kommer väl säkert nåt program snart med värsta grejen :3freak

Nu på onsdag är det säsongsavslutning med dubbelavsnitt på ABC. Förra veckans avsnitt ligger och väntar på DVR:n (i HD givetvis...) så det blir till att försöka hinna med det först.

Men då är det bara 23 avsnitt i S3? :va Kolla Lost sidan nu på ABC och då är det nog bara 23 avsnitt i S3.

Kan du visa mig hur man gör? För du är ju redan helt lost.

Last edited:
Statyn va när Sayid, Jin och Sun seglade med Desmonds båt över till andra sidan för att försökta ta tillbaka Walt från dom andra eller nåt sånt där, då såg dom statyfoten.

Ja luckan är väldigt dåligt uppföljt, ingen i serien verkar ju riktigt bry sig, "jaha, nu blev luckan imploderad och himlen blev lila..." Som om det inte vore nånting! Fast det kommer väl säkert nåt program snart med värsta grejen :3freak

Men då är det bara 23 avsnitt i S3? :va Kolla Lost sidan nu på ABC och då är det nog bara 23 avsnitt i S3.

Kan du visa mig hur man gör? För du är ju redan helt lost.

desmond frisläpper ju den elektromagnetsika laddningen som är i berget vid luckan .. det är ju då en kort sekund ön syns för utomvärlden...(i avsnittet där man ser italienarna i snön) så får dom ju koordinaterna till ön... vilka den nya tjejen följde när dom letar efter desmond..

desmond frisläpper ju den elektromagnetsika laddningen som är i berget vid luckan .. det är ju då en kort sekund ön syns för utomvärlden...(i avsnittet där man ser italienarna i snön) så får dom ju koordinaterna till ön... vilka den nya tjejen följde när dom letar efter desmond..

Jo det kommer jag ihåg, blev lite chock när man såg det programmet, förra säsongsavslutningen var det va? Men vad menar dom med att himlen blev lila? Var det elktromagneten som färgade det då?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg