Hört om oFFkeFF...

Fan också, lika bra att vi lägger korten på bordet så ni vet vad som väntar :mad:

Zoidberg tar smällen själv. Nästa offer vi kommit överens om är Chris Ash som ska köpa min K5:a till hösten och därefter ska NyTeknik köpa Valmers hoj (självklart vet de inte om detta men eftersom de har de flesta på ignore känns det säkert att skriva).
Vid nästa möte ska planer för Gustav smidas, det ryktas redan om att han är jäkligt sugen på en av Oscars 600:or.

Pricken över i :rofl
Nu är det bara en "No Fear" tröja utan på stället som saknas!

Gustav tjöper min Cbr när jag uppgraderar...

Zoidberg kommer att bli ihågkommen som mannen som startade en revolution, det var han som fick den första talibanen att se ljuset i tunneln och sedan kom de i en strid ström de kommande åren :D

Nu ska vi korrigera historieskrivningen lite. Jag har faktiskt lyckats rädda både svenska mästaren i 250 och han som kom tvåa 2006 genom mitt ERF-team! Revolutionen är redan här!:yoparty

Nu ska vi korrigera historieskrivningen lite. Jag har faktiskt lyckats rädda både svenska mästaren i 250 och han som kom tvåa 2006 genom mitt ERF-team! Revolutionen är redan här!:yoparty

Oscar är väl den enda som gjort det frivilligt? Mårtensson vill väl egentligen köra riktig aprilia? ;)

Ett tonat kåpglas är dock till salu *mummelmummel* :D

Hmm, ...tja. :rolleyes:
Det där var ju ett misstag, ...behövde ett kåpglas fortkvicktsnabbt & hittade ett billigt & snabbt på internätet. Tyckte att det kvittade väl att det var tonat eftersom jag inte sitter som en groda & tittar genom det. Teamkollegan gjorde dock snabbt klart för mig att det var en felinvestering... :dummer
(och faktum är att det inte är tonat ...det är kolsvart, tror knappt man ser solen därigenom).
Men, man kan kanske fälla in en bit plexi i det eller nåt ?? :fattartil

Jaja, nu återstår bara att se om min postväxel på nåt mystiskt vis omvandlas till tillgodocheckar på Br.Hörbergs innan den hamnar i min hand.

Last edited:
:dummer

Hmm, ...tja. :rolleyes:
Det där var ju ett misstag, ...behövde ett kåpglas fortkvicktsnabbt & hittade ett billigt & snabbt på internätet. Tyckte att det kvittade väl att det var tonat eftersom jag inte sitter som en groda & tittar genom det. Teamkollegan gjorde dock snabbt klart för mig att det var en felinvestering... :dummer
(och faktum är att det inte är tonat ...det är kolsvart, tror knappt man ser solen därigenom).
Men, man kan kanske fälla in en bit plexi i det eller nåt ?? :fattartil

Jaja, nu återstår bara att se om min postväxel på nåt mystiskt vis omvandlas till tillgodocheckar på Br.Hörbergs innan den hamnar i min hand.

Haha, jag tänkte ändå shoppa lite grejer av greven i helgen, så de fixar sig nog med kåpglaset iaf, lite kul just för att det var en "gat-soffa" dock ;)

Det får vi fira på nästa möte :D

Herregud, det här är värre en jag trodde. Det är en fyrtaktskospiration på ideologiska grunder. Ni väntar till en stackars oljerökare säljer sin klenod, sen utses någon i sekten till donator och får i uppdrag att sälja sin 1000-kubikare till underpris. Hur gjorde ni med diffen mellan marknadsvärde och underpris, fick lärjungen Zoidberg ta smällen själv tar ni in det via kollekt under era möten där ni diskuterar möjliga prospekt?
Epilog:

Licenstagning på Knudan 2003, Chris Ash står stolt i depån med en überkittad ex jättegåfortfyrtaktare.

Efter ett par varv så börjar det rassla i motorn och ventilsalladen är ett faktum, Chris får panik och springer till Jalle för att visa vad som hänt.

Jalle tar fram snusdosan och lägger in en stor prilla, tittar på Cris hoj och säger, Kôp di en ny hôj, rajsing sa kôsta....

Sedan dess hatar Cris fyrtaktare mer än han hatar nicasilsläpp i cylinderfodret.

Epilog:

Licenstagning på Knudan 2003, Chris Ash står stolt i depån med en überkittad ex jättegåfortfyrtaktare.

Efter ett par varv så börjar det rassla i motorn och ventilsalladen är ett faktum, Chris får panik och springer till Jalle för att visa vad som hänt.

Jalle tar fram snusdosan och lägger in en stor prilla, tittar på Cris hoj och säger, Kôp di en ny hôj, rajsing sa kôsta....

Sedan dess hatar Cris fyrtaktare mer än han hatar nicasilsläpp i cylinderfodret.

Mmm... Den Thundercaten minns han nog med värme och kärlek. Innan dess hade han en jävligt fet ZX-9R, toppackningblåsar-edition.

Mmm... Den Thundercaten minns han nog med värme och kärlek. Innan dess hade han en jävligt fet ZX-9R, toppackningblåsar-edition.
Vi får hoppas att Chris inte läser detta, risken är stor att han drabbas av efterdyningar typ post dramatic stress och får läggas in på hospitalet med 727 dropp.

Presume not that I am the thing I was;
For God doth know, so shall the world perceive,
That I have turn'd away my former self

-William Shakespeare

Fyfan vad det där passade in, dessutom låter det högtidligt och fint.

Presume not that I am the thing I was;
For God doth know, so shall the world perceive,
That I have turn'd away my former self

-William Shakespeare

Fyfan vad det där passade in, dessutom låter det högtidligt och fint.
Erkänn att Mattias & Jag har funnit din akilleshäl :D

Det blir nog bra det där. Om inte du blir lycklig med din nya hoj så blir nog familjen glad över att du spenderar mindre tid i garaget med en underhållsfri fyrtaktare. Dock är det så att personer som du och jag bara blir rastlösa av att ligga och flyta medströms, vi behöver ett berg att bestiga för att känna att vi lever. Ibland tänker jag att det dummaste jag någonsin gjort var att sälja min felfria Aprilia RS250 och köpa min 250V (V som i vrak). Problemet var att bara tanka och köra Aprilian inte längre känndes som en tillräcklig utmaning. I get no kick from champagne. Jag vill bli släpad i håret baklänges nerför en trappa. Men vem vet? Kanske du lyckas ta dig i kragen, finner spänningen i det lilla och kan njuta av att bara tanka, trycka på startknappen och köra iväg. Jag önskar att jag kunde det.

Du kan få köpa tillbaka den om du vill. Den är fortfarande felfri, men jag har tröttnat. :gnissla

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...