Hej! Ny tjej här.

tjing78

prinsessor växer inte på träd...
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha FZ6
Småländska som flyttat till Sthlm. Har kört hoj något år. Min första var en R6a andra en CBR 600 och nu väntar jag med spänning på en ny av helt annan modell, Yamaha FZ6-N S2. Kommer nog nästa vecka! Spännande å testa det här i storstan. Jag är ju lantis så jag vågar ju knappt köra bil här...:)

Tar det med ro, fikar gärna ofta och länge utmed vägarna. Vi kanske ses?:hej

Välkommen till stan och och SH. Har själv släktrötter i Småland

Välkommen tjejen!
Grym hoj med vass attityd... :tummenupp
Ses på vägarna!

Småländska som flyttat till Sthlm. Har kört hoj något år. Min första var en R6a andra en CBR 600 och nu väntar jag med spänning på en ny av helt annan modell, Yamaha FZ6-N S2. Kommer nog nästa vecka! Spännande å testa det här i storstan. Jag är ju lantis så jag vågar ju knappt köra bil här...:)

Tar det med ro, fikar gärna ofta och länge utmed vägarna. Vi kanske ses?:hej

Välkommen :hej
Hoppas vi syns på vägarna :)

Tjejer går igång på förakt. Jag har legat med alla tjejer här. Det hade inte varit möjligt om jag smörat för dom. :fakta

Ge efter för din instinkt, förakta kvinnor. Det är så jävla skönt!

Tjejer går igång på förakt. Jag har legat med alla tjejer här. Det hade inte varit möjligt om jag smörat för dom. :fakta

Ge efter för din instinkt, förakta kvinnor. Det är så jävla skönt!

Ja du lille vän, i egenskap av moderator i detta eminenta forum så gör/uttrycker du dig som du vill, och sedan när det inte passar så är det bara att stänga tråden.

Jag antar att sajtens annonsörer, vilka gör det möjligt att driva Swedies sajt, också är av samma åsikter, vad gäller tjejer, som dig.

Kör hårt i fortsättningen med så får du säkert ligga med fler chjjejer, och bidrar till sajtens fortsatta existens på ett riktigt seriöst sätt, som anstår en moderator på ett forum av SHs rang.

:klappar

Last edited:
Ja du lille vän, i egenskap av moderator i detta eminenta forum så gör/uttrycker du dig som du vill, och sedan när det inte passar så är det bara att stänga tråden.

Jag antar att sajtens annonsörer, vilka gör det möjligt att driva Swedies sajt, också är av samma åsikter, vad gäller tjejer, som dig.

Kör hårt i fortsättningen med så får du säkert ligga med fler chjjejer, och bidrar till sajtens fortsatta existens på ett riktigt seriöst sätt, som anstår en moderator på ett forum av SHs rang.

:klappar

Det är tur att vi har dig, som kan förklara för den korkade pöbeln hur saker och ting ligger till. Folk är säkert oförmögna att avgöra huruvida jag skojar eller inte, och det är DÄR du gör din samhällsnytta. Du är bror duktig, de rättfärdigas talesman, en samhällets stöttepelare. Har du inte redan fått medalj av nån kommitté för politisk korrekthet så är det skandal, och jag är den förste att nominera dig.

Eller så kan du slappna av. Jag vet inte.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back