Norr om stan..... Hmmmm.... skulle inte tro det.Nja Spider verkar vara en utmärkt sådan!![]()
Hear, hearOm du slutar Spama sönder hela SH så kanske du skulle ha lite tid att skruva ihopp hojen... och kanske åka lite med oss.![]()
![]()

.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Norr om stan..... Hmmmm.... skulle inte tro det.Nja Spider verkar vara en utmärkt sådan!![]()
Hear, hearOm du slutar Spama sönder hela SH så kanske du skulle ha lite tid att skruva ihopp hojen... och kanske åka lite med oss.![]()
![]()

Satt och tänkte lite på det där med att snuten pajjar för oss.
Dom kanske vill att vi ska vara inne i stan och köra runt som galningar där istället när dom står och stoppar oss på kyrkogården eller tyresö.... hur fan tänker dom?
Iofs så är hojen laglig så jag borde inte bry mig...

Om du slutar Spama sönder hela SH så kanske du skulle ha lite tid att skruva ihopp hojen... och kanske åka lite med oss.![]()
![]()
Satt och tänkte lite på det där med att snuten pajjar för oss.
Dom kanske vill att vi ska vara inne i stan och köra runt som galningar där istället när dom står och stoppar oss på kyrkogården eller tyresö.... hur fan tänker dom?
Iofs så är hojen laglig så jag borde inte bry mig...
Gnutten och Olof.B, sluta jiddra - börja trolla!![]()

tjoo bra åk idag! synd att man var lite sen på bakbromsen där dock... men lite repor lite riktning så är väl iaf hojen igång på ett kick...
med mig var det lite värre... fick typ yrselattacker på vägen hem och valde att kolla läget på akuten i danderyd..
där konstaterades 1 stukad handled, värre stukad handled.
ett blåslaget knä, samt ett väääldigt trasigt knä med lösslagna fritt hängande benbitar i...
såå... operation eller inte visar sig imorrn vid läkarrådet.
however. premiären rockade till sista sekund.
ses i svängen om ett tag!
Du aaanar inte. Tappade bort varandra, tappade nästan styren, tappade hojar, trasiga backspeglar, ilskna färjegubbar, uppånervända backspeglar, ömma korsryggar, cubic som inte fattar att om det är grus på asfalten så skall man åka där det _inte_ är grus och inte mitt i - så sprätter det mindre på bakomvarande, hoj som bara stannade etc. etc..... Ingen ordning alls.Va f*n gjorde ni igår egentligen?
cubic som inte fattar att om det är grus på asfalten så skall man åka där det _inte_ är grus och inte mitt i - så sprätter det mindre på bakomvarande

om lite painkillers. Sköt om dig!
och en massage!
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|