Grattis Solewire-Johannes a.k.a Metropolis!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Jajjo! Sångar'n blir 30 bast idag!!!
Kammla kuppjävel! Krattis satanaa!! :yoparty :tuttar :fyllisar :öl :krama












Tur att man är 25 själv!!:rolleyes:
 

Bifogat

  • DSC01751-2.JPG
    DSC01751-2.JPG
    19.4 KB · Visningar: 25
  • DSC01754-2.JPG
    DSC01754-2.JPG
    16.7 KB · Visningar: 47
  • DSC01758-2.JPG
    DSC01758-2.JPG
    20 KB · Visningar: 42
  • DSC00753-2.JPG
    DSC00753-2.JPG
    13.5 KB · Visningar: 46
  • Johannes%20Yeah%20copy.jpg
    Johannes%20Yeah%20copy.jpg
    3.8 KB · Visningar: 145
  • Bild 018-2.jpg
    Bild 018-2.jpg
    16.5 KB · Visningar: 47
Last edited:
Stort grattis på våran personliga sh.com sångare ; )
30 vad är det om inte bara en förlängning av 25 ; )
 
Grattis på födelsedagen mannen!:tummenupp

Det var länge sedan man fick höra dig sjunga. :yoparty Är det inte dags snart?
 
Härligt att du iaf har blivit så gammal som 25!! :D
Hadenäran!
/Z
 
Jajjo! Sångar'n blir 30 bast idag!!!
Kammla kuppjävel! Krattis satanaa!! :yoparty :tuttar :fyllisar :öl :krama

Tur att man är 25 själv!!:rolleyes:

Jamen shit...tack som fan!!!! Kidnappad och inslängd i en skåpbil med ögonbindel (rosa med snobben på) och handklovar fick jag en pava champagne i handen och sen började det, iväg till Cinderella - Viking Line - och dansbands- och schlagerkryssning. Herrejävlar, bland det galnaste jag varit med om. Sjukt kul. Idag är jag död, men en glader 30åring ändå. :yoparty
 
Grattis på 25 årsdagen!

Hoppas du har en bra dag!

Tackarrrrrr!! :arsele Och tack till mickelin, M:et och Jezqio också...

Härligt att du iaf har blivit så gammal som 25!! :D
Hadenäran!
/Z

Hahahaha. Ja, helt sjukt att man fyller det IGEN!

Grattis på födelsedagen mannen!:tummenupp

Det var länge sedan man fick höra dig sjunga. :yoparty Är det inte dags snart?


Tack!! :) Vad sägs om 1 juli på Fredmans? Då gigar vi, faktiskt...alla är väldigt välkomna, vore skitkul att se er där..

Grattis killen!!! Ha en super dag :yoparty

Det kan jag fan garantera att jag hade. :) Thänkjo!!

Stort grattis på våran personliga sh.com sångare ; )
30 vad är det om inte bara en förlängning av 25 ; )

Tack så hemskt mycket. Och det är precis så jag också tänker. :tungan

Grattis på 25 årsdagen!

Hoppas du har en bra dag!

I thank you. :)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top