BILDER: Sviestad 2007-05-22 (RR-träning)

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Här hittar den som är intresserad ett fåtal bilder från gårdagens RR-träning i Linköping: http://www.hembiobutiken.se/images/perra/lms_traning_20070522/

Vill man ha en eller flera av bilderna utan min signatur, i högre upplösning och större storlek så skicka ett PM med bildens namn samt e-postadress.

Några smakprov:

IMG_0171.jpg

IMG_0177.jpg

IMG_0184.jpg

Mycket fina 2-taktsbilder. Är det konvertering på gång månne? :D Kan bara tänka mig hur utanför du kände dig när Torkel och jag stod och varmkörde i perfekt symbios. Ah, vilken trottelrespons, spot on bestyckning i dag. :)

Mycket fina 2-taktsbilder. Är det konvertering på gång månne? :D Kan bara tänka mig hur utanför du kände dig när Torkel och jag stod och varmkörde i perfekt symbios. Ah, vilken trottelrespons, spot on bestyckning i dag. :)

Du har fått en clean lack på din hoj också :tummenupp

Mycket fina 2-taktsbilder. Är det konvertering på gång månne? :D
Nej, de flesta tvåtaktarna höll av förklarliga skäl till i B-gruppen ;)

(Den här gången tog jag iaf Gull på rakan, ville bara visa vem som är snabbast rakt fram och att inte pojkvaskern ska tro att han är något :rolleyes: :D )
Kan bara tänka mig hur utanför du kände dig när Torkel och jag stod och varmkörde i perfekt symbios.
Jag undrade mest varför man åker till en träning för att stå och brumma i depån, ut med er på banan istället och bli lika snabba som jag :tungan

varför fota du inte rossi ?:tungan
Rossi och jag körde i samma grupp (av förklarliga skäl, de försöker ju hålla de snabba grabbarna i en grupp och de lite äldre herrarna på mopeder etc i den andra gruppen) :hihi

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck