Tips på billigt stadsbud/bärhjälp

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tjena,

Jag har opererat foten och dags för nästa kommande torsdag. Kommer att få två skjutdörrar på 2,5 x 1,15 meter levererade till porten om 2-4 veckor. Det är lika med big problem för de måste bäras sju trappor... svårt att synka med *två* polare på arbetstid med kort varsel.

Nån som har tips på billigt stadsbud eller liknande. Ser ut som att vissa tar 325 kr/tim inkl. moms per gubbe. Det skulle innebära 650 spänn för 15 minuters jobb... inte helt sugen på det. Det enda pluset är att de har försäkring. Dörrarna kostar 5000 per styck och tar 2-4 veckor att få tillverkade.

Tack för ev. tips!

Tjena,

Jag har opererat foten och dags för nästa kommande torsdag. Kommer att få två skjutdörrar på 2,5 x 1,15 meter levererade till porten om 2-4 veckor. Det är lika med big problem för de måste bäras sju trappor... svårt att synka med *två* polare på arbetstid med kort varsel.

Nån som har tips på billigt stadsbud eller liknande. Ser ut som att vissa tar 325 kr/tim inkl. moms per gubbe. Det skulle innebära 650 spänn för 15 minuters jobb... inte helt sugen på det. Det enda pluset är att de har försäkring. Dörrarna kostar 5000 per styck och tar 2-4 veckor att få tillverkade.

Tack för ev. tips!

Vore jag du skulle jag kontakta MTM AB. Jag har haft lite med dom att göra tidigare och dom e helt sjukt bra!

Passa dig för MTM, de stal all vår inredning vid flytt :mad: Högljudda är de också...

Bästa tipset. Knacka på närmaste box delivery-bil och be om hjälp, du kommer garanterat få hjälp av 2 kottar för 500:-

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd