Vart ska jag skicka in ansökan...

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
Vart ska jag skicka in ansökan om godkännande som handledare vid privat övningskörning`?? jo länstyrelsen vet jag:) men ska jag skicka in den till länstyrelsen i sthlms län eller finns det en annan här i sundsvall/västernorrland?:)

(vet inte om frågan hör hit men då kan ju någon skriva det så vet jag till nästa gång:tummenupp )

Vart ska jag skicka in ansökan om godkännande som handledare vid privat övningskörning`?? jo länstyrelsen vet jag:) men ska jag skicka in den till länstyrelsen i sthlms län eller finns det en annan här i sundsvall/västernorrland?:)

(vet inte om frågan hör hit men då kan ju någon skriva det så vet jag till nästa gång:tummenupp )

Till länsstyrelsen i det län du är folkbokförd.

Har för mig att det är där du är bokförd... eller om det spelar någon roll vet jag ej... Men är du från Västernorrland så förslagsvis---->

http://www.y.lst.se/kontaktaoss.4.4e573b201102ed1a18c80003143.html

lycka till!

Jo jag hittade den ^^ den låg i härnösand:) nu kan nog swedie skrota trån^^ ("eller kan man göra det själv?")

Last edited:
Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back